{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Efterlysning {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogle af dem, det købte hund fra det samme kuld, som min kommer fra, han er født den 25 marts 2010, i en lille by, lidt uden for odense. Hans mor er alaskan malamute, og hans far er shih tzu. En meget sepciel blanding. Grunden er at jeg har opdaget flere alvorlige skavanker på men skønne unge hund, så vil påfordre dem til at få taget røngen af deres hund.. Så ejer du en af disse skønne hunde, eller kender du en der gør, så send opfordringen videre. Eller skriv her, så skal jeg fortælle nærmere..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning
  • #1   23. feb 2011 Det lyder da rigtig trist smiley
    .. og så lyder det som en rigtig skidt blanding?

• #2   23. feb 2011 har du kontaktet sælger.. du har jo 2 års reklamationsret, hvis din dyrlæge siger, at der er tale om en arvelig skavank...

• #3   23. feb 2011 Ja, det er super ærgeligt.. Og mener at hvis det er muligt skal de andre hundeejere vide det er muligt at deres kære hund også er dårlig, det kan være svage tegn.. Jeg tog min til dyrlæge efter længere tid, hvor han haltede og så ikke haltede..

Blandingen er meget skidt, hvad angår størrelse og sådan, men resultatet er meget smukt, bortset fra de indre ting, som ikke bare lige ses, med det blotte øje.

• #4   23. feb 2011 Maria N... det er jo det problem, som ofte bliver debateret herinde.. der er mere i en hund end det det blotte øje ser... det er en rigtig rigtig skidt blanding.

Og det ville da være godt, hvis du kunne tale med andre hvalpekøbere, så de kan komme til dyrlægen med hundene.

• #5   23. feb 2011 Han er en blandings hvalp, og kan ikke rigtig komme i kontakt med sælger, de siger det ikke kan være andet end noget han har arvet, han har været sådan fra jeg fik ham.. og de siger der er mulighed for at andre i kuldet har det samme problem, da kuldet var så stort..

Og på den anden side vil jeg hellere give ham den bedste tid han kan endnu..

• #6   23. feb 2011 Ja, det er derfor jeg forsøger mig herinde. Blandingen er så speciel, at man vil kunne huske det.. Så håber det lykkedes..

• #7   23. feb 2011 hvis dyrlægen siger det er arveligt, så kan du få halvdelen af prisen igen.. men det skal foregå på den korrekte måde.

Du må da kunne få kontakt til sælger.. evt. ved at sende et brev.... evt. kontakte advokat, så det foregår korrekt.

• #8   23. feb 2011 Jeg vil ikke bøvle så meget i det, hun kunne jo måske ikke vide det.. Vil bare gerne få det ud til de andre, og så kan de få deres undersøgt, og evt. selv køre sagen videre, hvis de ønsker det..

Min kan klare det smertefrit nogle år endnu måske, men en ting er sikkert, han dør ikke af alderdom..

• #9   23. feb 2011 nej men det er jo netop grunden til, at folk som dig ender med syge hunde.. jeg mener så klart at du har et ansvar, så andre ikke ender i samme situation... dem som avler disse groteske blandinger uden at tjekke for racerelaterede sygdomme er da ligeglad med du står med en syg hund.

Og måske kunne avler ikke vide det.. men avler har da et ansvar, når han/hun sætter så mange hvalpe ind i denne verden.

Har du slet ikke tænkt dig at kontakte avler.. og fortælle om disse problemer?

• #10   23. feb 2011 Dett kuld var en hovsa kuld, hun er ikke avler.. Og jeg har kontaktet hende, for at hun skal kontakte de andre, men det ville undre mig hvis hun gør det..

Jeg kendte krydsningen, og vidste selv der kunne komme problemer, ´men valgte at købe alligevel, og håbe på jeg var en af de heldige

• #11   23. feb 2011 hun har avlet dette kuld ergo er hun avler.. planlagt eller ej, så har man ansvar.. hun har solgt en vare, som ikke er i orden.

men ja det er jo dit valg, ikke at jeg forstår dette..

Kommentér på:
Efterlysning

Annonce