{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Gør det indenfor {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har en labrador tæve på omkring 16-17 måneder. Som hvalp gjorde hun det altid indenfor når vi sov men stoppede med det da hun lærte at holde sig... Nu her den sidste uges tid er hun begyndt på det og tisse i stuen når vi sover... Vi aner ikke hvorfor. Hun har normal afføring så det er ikke fordi hun har dårlig mave... Kunne evt forestille mig at det var pga opmærksomhed hun gør det for hun har altid sovet oppe hos os men vi er begyndt at få hende til at sove nede på gulvet de sidste par uger, men ved ikke om det kunne være derfor... Lige som et barn - hellere negativ opmærksomhed end ingen... Kan det være derfor? Bliver nødt til at få lidt hjælp for min kæreste er ved at gå amok

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør det indenfor
  • #1   15. jan 2008 det kan være rigtig mangev ting. det kan være hundens psyke den er gal med, men det er svært at sige. du må bare sørge for at kufte din hun mange mange gange dagligt. måske må du også lufte den om natten, indtil det køre igen. rens tæppet med noget der fjerne lugten FULDSTÆNDIGT så den ikke sætter sig samme sted igen

• #2   15. jan 2008 I er ikke begyndt at fodre anderledes?

• #3   15. jan 2008 måske opmærksomhed.. ja!! eller den dominere...
    hvad aktiver i den med i dagtimerne?? den skal jo sove om natten ... så det burde den jo...
    men igen mange ting kan spille ind..

• #5   16. jan 2008 Vi er ude med dem begge 4-5 gange om dagen nogen gange... Om aftenen tager vi dem begge med op på en plads i en halv time hvor de bare får lov til at løbe... Og det gør hun virkelig også... Så det er ikke fordi hun ikke bliver aktiveret nok...

Nej fodrer ikke anderledes...

Vi tror vi har fundet ud af hvorfor hun skider indendørs... Det er på grund af opmærksomheden... Vi er nemlig begyndt at ha dem liggende på en stor hundepude på gulvet ved siden af os i stedet for oppe i sengen... Så tror hun er blevet lidt som om at vi skubber hende væk...

Har også tænkt på om hun har blærebetændelse... Vil lige lægge lidt mærke til om hun gør det mere end normalt...

Kommentér på:
Gør det indenfor

Annonce