Gør det indenfor {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har en labrador tæve på omkring 16-17 måneder. Som hvalp gjorde hun det altid indenfor når vi sov men stoppede med det da hun lærte at holde sig... Nu her den sidste uges tid er hun begyndt på det og tisse i stuen når vi sover... Vi aner ikke hvorfor. Hun har normal afføring så det er ikke fordi hun har dårlig mave... Kunne evt forestille mig at det var pga opmærksomhed hun gør det for hun har altid sovet oppe hos os men vi er begyndt at få hende til at sove nede på gulvet de sidste par uger, men ved ikke om det kunne være derfor... Lige som et barn - hellere negativ opmærksomhed end ingen... Kan det være derfor? Bliver nødt til at få lidt hjælp for min kæreste er ved at gå amok
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 634
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Svar: 109
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 154
hvad aktiver i den med i dagtimerne?? den skal jo sove om natten ... så det burde den jo...
men igen mange ting kan spille ind..
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 16
Nej fodrer ikke anderledes...
Vi tror vi har fundet ud af hvorfor hun skider indendørs... Det er på grund af opmærksomheden... Vi er nemlig begyndt at ha dem liggende på en stor hundepude på gulvet ved siden af os i stedet for oppe i sengen... Så tror hun er blevet lidt som om at vi skubber hende væk...
Har også tænkt på om hun har blærebetændelse... Vil lige lægge lidt mærke til om hun gør det mere end normalt...
Gør det indenfor