{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Hjælp, den gør det indenfor om natten. {{forumTopicSubject}}

Hej, min malamute rex, gør det indenfor om natten, om dagen er han renlig og siger selv til og alt dette, men om natten skider og pisser han indenfor og han siger ingenting hverken hyler eller noget, har også prøvet at lufte ham klokken 1 om natten og så gå i seng og derefter står min kæreste op klokken 4 for at lukke ham ud men der har han allerede gjort det, vi prøver at tage maden og vandet fra ham kl 20.00 men uden held.. nogle der har gode råd eller en smule kendskab til det.??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, den gør det indenfor om natten.
  • #1   9. aug 2008 Hvor gammel er han?
    Puha. Jeg kan ikke li at I tager vandet fra ham :o(
    Jeg synes hunde bør have adgang til vand 24 timer i døgnet.

• #2   9. aug 2008 Hvis det er et bestemt sted i huset han gør det, så prøv at lukke af til det værelse.
    Chianti tissede også om natten ude i badeværelset, det stoppede da jeg begyndte at lukke døren der ud til inden jeg gik i seng. Hun har ikke lavet noget indenfor siden

• #3   9. aug 2008 Vi har altså samme problem om natten med frida, men kun i perioder.
    Normalt sover vores i stuen sammen, men Frida begynder nogen gange at gå ud i køkkenet og både tisse og lave stort, også selv om de er luftet sent om aftenen. Hun fortæller ikke hvis hun skal ud.
    Men når de perioder starter, for hun lov til at sove en enkelt nat i bryggerset som er lukket af med et børnegitter, hun siger intet til det og problemet kan være løst i op til en måned.

Jeg siger ikke det er det samme med din, men det kan sagtens være fordi han har for meget plads om natten. Og du må endelig ikke tage hans vand fra ham, en hund skal have adgang til friskt vand 24-7.

• #4   9. aug 2008 Anita Æ: Det er noget jeg har fået at vide ved en kennel at man skulle prøve.. men self. uden held..

Sonja K: Han er næsten 13 uger. vi fodre med royal canin det lilla. og nej han gør sig ikke specifikt ren om aftenen..

Louise modtager gerne bedømmelser og udfordringer D: det hjælper intet, det har vi også prøvet.

• #5   9. aug 2008 Jeg har hørt at hvis sin hund tisser indenfor om natten kan man prøve at give den isterninger istedet for alm vand, det løber ikke så hurtigt igennem.Men jeg ved ikke om det virker

• #6   9. aug 2008 Kunne man ikke prve at gå en lang tur med den inden man går i seng.Så den er godt træt og man er sikker på at den har gjort sig ren.

• #7   9. aug 2008 Okay.....der er tale om en hvalp.
    Hvor sover han iforhold til jer ?

• #8   9. aug 2008 Søger i for at han får leget og brugt sig lidt i løbet af dagen? Måske er det fordi han sover hele dagen væk, og så er frisk om natten? Vores på snart 4 mdr kommer ud lige inden vi går i seng(ligemeget hvor sent det er) og så sover han ellers til vi står op.. Han leger også en del med hunden der bor ovenpå og så går vi en tur de dage han ikke får leget så meget. Ellers træner vi ham i sit, dæk, kom på plads ovs, det gør ham dejligt udmattet til sovetid..

• #9   9. aug 2008 Som det aller første ville jeg også sørge for at han altid fik gjort både stort og småt på den sidste lufte tur og så se, om ikke det alene er nok til at han kan holde sig...

• #10   9. aug 2008 Måske handler det ikke om, at han ikke kan holde sig, men om utryghed når mørket falder på.
    Han får jo tilbudt lufteture om natten.
    Sover han væk fra jer ?

• #11   9. aug 2008 jeg tænker om i evt skulle lade ham sove inde hos jer (hvis han ikke allerede gør det i forvejen) da det som smilende Susie siger, så kan det handle om trygheden. Ellers så må i prøve jer ad med forskellige tidspunkter for nat luftning, måske i skulle gå ud med ham kl 2 i stedet for kl 1 og 4:-)

• #12   9. aug 2008 Vi havde samme problem med vores da han var hvalp også selv om han havde pruttet om aftenen.

Heldigvis gjorde han det på badeværelset så det var nemt nok at fikse.

Men pludseligt endag var han helt renlig og gav besked når han skulle ud.

Kvik som hos os, vi vidste den var gal når han kom og pev og ville op isengen igen.

Kommentér på:
Hjælp, den gør det indenfor om natten.

Annonce