{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Som ejer som hund?
  • #1   12. jan 2008 Naaaaaaaaah... Min hund elsker at rulle sig i mudrede vandpytter og det gør jeg ski ikke *GG*

Men derudover så tror jeg at man som ejer præger sin hund så meget, at hunden ligner ejeren på visse punkter

• #2   12. jan 2008 ja, jeg gør nok i personlighed, jeg er også en rigtig hygge trold, som eeelsker at blive nusset og putte tæt med dem (kæresten og vovserne) jeg elsker. men jeg kan også godt lide at være fjoldet og vild en gang imellem. jeg elsker at gå ture osv.
    desuden tror jeg at trixi og jeg har samme psyke!

om jeg liner hende på udseendet, neeeej det gør jeg nok ikke, jeg er lille og tæt, med mange krøller, hun er høj og slank og meget kortpelset

så ligner jeg nok lidt mere min lille nye Joe, som er en brun cockerspaniel smiley

• #3   12. jan 2008 personlighedsmæssigt ja, men det vælger jeg at mene, er fordi Lupe ser hvordan jeg er, hvem jeg kan lide, hvad jeg nyder osv og så bliver det automatisk en del af hendes hverdag og mentalitet. Vi har samme livretter. Nyder solen og stranden begge to og de mennesker jeg ikke kan lide kan hun heller ikke. Ganske naturligt.

Udseendsmæssigt. Naeeh hendes ører er vist lige lidt større end mine smiley

• #4   12. jan 2008 Synes heller ikke at jeg minder om min hund i udseende. Hun har en, mildest talt, lidt bred bagdel, hvilket jeg så absolut IKKE har smiley Når ja, der er lige et til punkt hvor vi absolut heller ikke er ens: Jeg tisser ikke i sengen smiley

• #5   12. jan 2008 Jeg har ikke hår på ryggen, ingen lange ben, ikke sort i hovedet og ingen hale..

Personlighedsmæssigt ligner vi heller ikke hinanden. Aamina er sky og er ikke glad for mænd... smiley

• #6   12. jan 2008 Det håber jeg sandelig ikke ha ha

• #7   12. jan 2008 Slank, langbenet og elegant - Jo da vi ligner hinanden!!! *GG*

Mentalt ligner James og jeg hinanden frygteligt... Jeg valgte racen, da jeg ville have een som var lige så blød i bolden som jeg - At han så har personlige træk som minder mere og mere om jeg er en anden sag... Det er som om jeg smitter af på ham... På godt og på ondt desværre

• #10   12. jan 2008 Det må være min kæreste der minder mest om vores, de prutter næsten lige meget:-D

• #11   12. jan 2008 ha ha ja Nova er er rigtigt rivejern når det tager hende og en værre hyggefis, så ja det må jeg jo nok indrømme.Udseende nej..(for Nova er i god form;-))

• #14   12. jan 2008 Næææ... både min mand og jeg er rimeligt rolige og min hund har virkelig krudt i røven.... ;o)

Han elsker at arbejde, vi elsker at holde fri :o)

• #15   12. jan 2008 man ser mange hvor man på et eller punkt kan se ejeren og hunden minder om hinanden.
    Men som en skriver vi har nok ikke så meget krudt i røven.

Kommentér på:
Som ejer som hund?

Annonce