{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid?? HJÆLP!!! :-)
  • #1   24. dec 2007 Jeg gør ikke noget, lader hunden passe sig selv, så finder den selv ud af at gøre sig ren mm..

    Selføllig skal du lige vaske gulevet når der kommer et par dryp på det..

    Hunden kan være psykisk påvirket, og gå lidt vide siden af sig selv.. men lad bare hunden være, så orden den det selv.

    Den løber i 21 dage (3 uger)..


  • #2   24. dec 2007 Ja, hvis du godt vil have at hun skal "lære" at holde sig selv rent, så vil bleen ødelægge det..

    Hun er i løbetid i 3 uger.. Bløder melllem 14 og 18 dage (det gjorde Luna)

    Luna havde aldrig ble på..

    Glædelig jul til jer


  • #3   24. dec 2007 nææ ble skader ikk ..har bare hørt at de bliver dårligere til at rydde op efter sig selv ..
    min rosa har aldrig svinet særligt meget kun et par enkelte dryp hist og pist ..hun blødte ca 14 dage.. og nu ikke mere :o) er blevet steriliseret


  • #4   24. dec 2007 Okay på forhånd tak..

    Syntes nu er lidt kraftigt med alt det blod, men det er også 8 dag nu og det er well også der det er kraftigtst??


  • #5   24. dec 2007 hvornår opretter du damen :o)

  • #6   24. dec 2007 Jeg plejer at at gøre tæven opmærksom på det hun "taber" på gulvet.....peger på det og så fjerner hun det.......Emma fattede nemlig slet ikke at de pletter havde noget med hende at gøre.....men hun blev god til, at gøre ren efter sig.........nu er hun steriliseret.

  • #7   24. dec 2007 bella blødte i ca 3 uger ,, inden 2. løb blev hun steriliseret vi skal jo ikke have hvalpe , så syns vi det var det bedste

  • #9   24. dec 2007 Anna blødte rigtig kraftigt i sin første løbeitd. Skal siges at vi har gulvtæpper på herhjemme hos os(skal ALDRIG have gulvtæpper igen). Men vi startede også med at lade hende selv klare det, da jeg også havde hørt at det var klart det bedste. Men men men, det løb bogstaveligt ned af hendes ben. Vi havde blod på panelerne og overalt i huset. Jeg har aldrig set en hund bløde så meget og heller ikke venner og bekendte som selv har hunhunde havde set noget lignende. Så vi besluttede os at anskaffe en ble til hende, sådan en smart fra dyrehandleren, men det kunne desværre ikke nok. Så købte et par børnetrusser og lage et alm dame bind(et af de tykke) i. Det kunne holde hende "tæt". Folk sagde at det nok bare vare fordi at det var første gang, men hun har lige været igennem hendes 2 løbetid, og den var ligesådan. Vi har også prøvet at vise hende blodpletterne på gulvet i håb om at hun ville slikke dem op. Men hun skraber bare i dem poterne. Havde vi haft klinker eller en anden form for gulv hvor vi kunne træne hende noget mere end vi kan på gulvtæpper, hvade vi nok også forsøgt at gøre hende renlig med hensyn til det. Vi har valgt at bruge bleen, og den fungere faktisk fint nok.Men selvfølgelig havde jeg da håbet på at jeg kunne have en hund som var renlig smiley
    Glædelig jul til jer alle sammen


  • #11   24. dec 2007 Den lille Frøken Ruth bliver oprettet senere i dag håber jeg på, det ret svært at tage billeder alene nemlig smiley

  • #12   24. dec 2007 Jeg gør intet - det klarer min tæve selv og hun går ikke med ble eller bukser men gør sig selv og sine omgivelser pænt ren.

    / Trine


  • #13   24. dec 2007 Den ene af mine tæver kan bare ikke finde ud af det ,med at holde sig selv ren.. Samt der ligger nærmest en sø,der hvor hun har sovet.. Det er alle vegne,vægge osv..

    Men da hun ikke skal i avl,blir hun steriliseret om 2 mdr.. Ikke pga svineriet,men det blir da rart at slippe ofr samtidig smiley


  • #14   24. dec 2007 lille coco har vi ingen problemer med, hun har nemlig det man kalder hvid løbetid, så der er intet at holde rent.. men hun er nu super go til at slikke sig selv ren, selv om der ikke er noget synligt..

    men vi har nu besluttet at hun skal steriliseres når hun er færdig med hendes løbetid


  • #15   24. dec 2007 havde en ble på bella.. hun er heldigvis færdig nu ;o),o)

Kommentér på:
Løbetid?? HJÆLP!!! :-)

Annonce