{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Freja nervøs i bad.... {{forumTopicSubject}}

Vi har forsøgt at få hundene i bad idag... Freja var overhovedet ikke glad for det... Det er anden gang hun har prøvet det, første gang tog hun det noget pænere.. Meeen denne gang ville hun overhovedt ikke... hun ville bare op af badekarret...

Nogen der har et par badetips?

Mickey havde knap så meget imod det... Han lagde sig bare ned i karret og så ud til han hyggede sig.. Humøret var gevaldigt bagefter... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Freja nervøs i bad....
  • #1   24. dec 2007 Nico kunne ikke li at der var sådan lidt glat dernede så lagde et håndklæde der ned indtil at begyndte at føle sig mere tryg dernede, han er stadig ik vild med det, men han prøver heller ikke på at stikke af eller noget.

Og så snakker jeg bare stille og roligt til ham og roser han så længe han står stille hehe

• #2   24. dec 2007 Jeg bader slet ikke mine hunden. jo om sommer får de en gang med haveslangen,

Og så har jeg et badebassing fra Harald Nyborg på 15000 liter. det står i haven så kan hundene tage sig en svømmetur hvis de har lyst til det.

• #3   24. dec 2007 Vi bruger altid bruseren - har ikke et badekar og tror heller ikke lige vi kunne løfte Ferdinand derop smiley Han kunne heller ikke li' det i starten, jeg måtte virkelig holde godt fast på ham, men han har vænnet sig til det smiley Måske bare en godbid bagefter og så en masse ros? Det virkede i hvert fald her smiley Du kan evt. bade hende oftere, for at vænne hende til det - og så bare udelade shampoo, når det ikke er nødvendigt?

Kommentér på:
Freja nervøs i bad....

Annonce