{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

ikke kommet i løbetid..... ?? {{forumTopicSubject}}

hejsa... er en smule nervøs da freja ikk er kommet i løbetid og ved ikk om der er grund til det... og om vi skulle tage et smut til dyrlægen imorgen...

hendes løbetid plejer at komme stort set på samme tid hver gang . dvs 2 gange om året og de sidste par år har det været sidst i december/start januar. ved nytår ca.. men hun er endu ikk kommet det og hun har ikk været i nærheden af nogle drenge... skal jeg være nervøs eller??? tænkte på sygdom i underliv og sådan. håber i kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikke kommet i løbetid..... ??
  • #1   15. jan 2008
    Fandt lige dette link.

(link fjernet)

• #2   15. jan 2008 hmm puha..... hun fælder ekstremt meget pt syntes jeg godt nok men ikk der omkring... mange tak for hjælpen .. vil ringe til dyrlægen imorgen bare for at være på den sikre side... tænkte lidt at jeg ,måske var for pylret om dende.. :o)

• #3   15. jan 2008 Næ, jeg syntes ikke at du er pylret, jeg ville også undre mig hvis det var min hund. Men du kan få taget et røngten biled eller ultralyd hos dyrlægen, bare for at være på den sikre side.
    Men jeg tror ikke at du skal være urolig, hunden er jo ikke særlig gammel og jeg kender masser hvis tæver også har ureglmæssige løbetider.
    Så pøj pøj hos dyrlægen

• #4   15. jan 2008 jo tak og mange tak for svaret :o) og ja man vil jo det bedste for sine dyr, såå hellere være på den sikre side.. :o)

• #5   16. jan 2008 Maria -hunde er ikke helt som mennesker. Hvis hun var drægtig så havde hun født nu hvis det er et halvt år siden sidste løbetid, så det kan ikke være årsag til hun er gået "over tiden";o)

Synes nu ikke det er kritisk endnu, hvis hun normalt går i løb omkring januar -men self, hvis du ellers fornemmer der kunne være noget galt, så er det jo bare at få en tid.

• #6   16. jan 2008 Det er tit, hvor at de først kommer det, 1 gang om året, så du skal ikk være urolig smiley

Kommentér på:
ikke kommet i løbetid..... ??

Annonce