Ikke kommet af med aff. ???? {{forumTopicSubject}}
I Søndags oprettede jeg en tråd herinde, da min hund havde vildt tynd mave.
Fik rådet, at jeg skulle lade ham faste i op til 24 timer, og derefter skulle han have skånekost i form af ris og kylling (kogt meget lang tid). Dette skulle gives i små portioner et par gange om dagen.
Jeg har givet ham 1 lille portion, morgen, middag og aften. Han har INTET andet fået.
Han have to meget tynde aff. søndag fra morgen til middag og så havde han aff. igen søndag aften. Det var noget mere fast, men ikke helt 100 %.
Han har så ikke haft aff. siden Søndag aften nu.. HVAD GØR JEG LIGE?
Er lidt ude af den, da det jo ikke er helt normalt, da han plejer at have aff. ca. 3 gange om dagen..
Håber nogle kan hjælpe mig!!
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 66
dec 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 1.002
Efter diarré kan der gå nogle dage inden der kommer normal afføring igen, da tarmen har været helt tømt. Jeg ville se tiden an, hvis han ellers har det godt, et døgn med med masser af kogt koldt vand og fortsætte kuren med ris og kylling. Hvis der fortsat ikke er gang i maven i morgen tidlig eftermiddag, ville jeg kontakte dyrlægen og få råd.
sep 2009
tror jeg prøver at ringe til dyrlægen, og høre hvad han siger..
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
sep 2009
Så har jeg snakket med dyrlægen for en sikkerheds skyld. han sagde at det nok skulle komme og ganske rigtigt, for 5 min. siden havde han aff. og den var nogenlunde normal wuhuu.. Så regner med han får skånekost hertil aften, og så fra imorgen begynder jeg at blande hans alm. tørkost i igen
Føler mig lidt for pyldret nu ;o) hehe
sep 2009
Udover det, så elsker han virkelig sin skånekost hihi
Så tror at han bliver en smule utilfreds, når det kun hedder tørkost igen om et par dage
Ikke kommet af med aff. ????