{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid HJÆLP
  • #2   17. dec 2007 Det er meget forskelligt.
    Men et tip er hvis du klør hende lige over halen og hun smækker halen helt til side, så er hun ved at være klar.


  • #3   17. dec 2007 de hævede kønsdele rynker sammen, når hun er højløbsk. har en tæve her der bliver parret så tidlig som på 8. dagen og en der bliver parret ikke tidligere end 14 dagen. Det nemmeste er hvis i kunne besøge hanhunden fra den 8. dag og så se om de vil parre sig der. men det afhænger jo af hvor langt der er til ham

  • #5   17. dec 2007 Bodil "Haderslev" D
    Nu var det ikke det jeg spurgte om , og iøvrigt er min labbe ikke en kryds smiley
    Og hun er tjekke for diveres sygedomme , hvis det er det du hentyder til


  • #7   17. dec 2007
    Nyma - Nu med 2 CAC og 1 CACIB -
    Man skal vel starte et sted , og det var ikke det jeg spurgte om smiley


  • #11   17. dec 2007 Fordi man har en hund UDEN stamtavle så må den ikke få hvalpe eller hvad ?
    ja der er mange hvalpe uden stamtavle , nu har jeg aldrig selv haft en med stamtavle og ved ikke hvad jeg skulle bruge den til smiley I mine øjne er det ren snopperi smiley
    Jeg har haft mange hunde i mit liv , men aldrig en tæve og derfor spøger jeg PÆNT om hvornår det er bedst at parre sin hund , og straks bliver man haglet ned . FØJ siger jeg bare.
    men okay jeg tror jeg vælger at gå til min dyre læge og få taget en blod prøve på hende smiley
    men tak for de søde svar


  • #12   17. dec 2007 er din tæve tjekket for HD, AA og er hun øjenlyst ??

    og hvilke kvaliteter gør at lige netop hun vil være så vigtig en brik i racens vidreførelse, at hun bør have hvlape??


  • #13   17. dec 2007 platugler ;
    hmmm platugle......


  • #14   17. dec 2007 Bodil "Haderslev" D
    det er da fint du har det sådan , men lad være med at fordømme andre , det er så lavt


  • #15   17. dec 2007 Pernille: hvad mener du?? og hvor svare du ikke på mine meget relevante spørgsmål - jeg har intet sagt om tavle eller ikek tavle, men bare spurgt ind til sundheden på din hund, som jo trods alt er det hun vidregiver til sit afkom

    og hvilke krav stiller du til hanhunden??

    Ved ud godt at labber lider at en øjensygdom som hedder PRa og som gøre at de bliver blinde, hvis de har sygsommen - du kan ikke se på din hund om den kommer til at udvilke sygdommen, men skal til en dyrlæge med speciale i at øjenlyse dom netop denne sygdom - der er jo en rigtig god grund til at det er en avlsrestriktion for racen


Kommentér på:
løbetid HJÆLP

Annonce