{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Knurrede da han havde et kødben {{forumTopicSubject}}

Idag var jeg hjemme ved min mor med mine to hunde Milo og Samson. Min mor har en hund, som også er Milos bror, James. De kan alle fint sammen og er vokset op med hinanden, vi har slet ingen problemer haft før. Ved godt det er helt og aldeles naturligt at en hund kan knurre overfor andre hunde hvis de har fundet et eller andet godt, i dette tilfælde et kødben. Problemet er bare at Milo og James er små pappilloner, Samson er amr. bulldog og skaden kan være stor hvis det tager overhånd. Samson tygger i et ben, han har ALDRIG knurret før overfor de to små, det gjorde han så idag. James flyver i flæsket på ham, rusker i al han skind;) Samson svarer igen. Det havde jeg slet ikke forventet. Han bed ikke, men snappede ud efter ham og viste tænder. Det er første gang han overhovedet reagerer på det, derfor undrer jeg mig lidt. Nu til mit egentlige ?: Hvordan forholder vi os bedst til situationen? Hvis det kun havde været de to små hunde havde vi blandet os udenom - det synes jeg de selv skal klare, men når Samson er der, er det noget helt andet. Skal vi skælde dem ud? Skal vi bare lade være med at give dem ben når de er i samme rum? Bagefter var der absolut ingenting skal det lige siges!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knurrede da han havde et kødben
Kommentér på:
Knurrede da han havde et kødben

Annonce