{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Han knurrede sku {{forumTopicSubject}}

I dag var vi som de andre tirsdage over og besøge Nicki's drenge. de er nu 6½ uge gamle og med masser af krudt i rumpen.
Da vi kom derover løb de gad imod Nicki som fór sammen og flygtede. Han virkede virkelig bange. Jeg tog ham op på skødet hvor hvalpene ikke kunne nå ham, for det var sku synd for ham. Mens vi sad der strakte en af hvalpene sig op af mit ben og tog fat i Nicki's hale. og det var dråben for Nicki. Kan knurrede af den lille hvalp der forstod minus. Jeg bebrejdede ikke Nicki noget som helst da det var tydeligt at se det var pga han var nervøs.

Jeg tog Nicki og satte ham ind i et andet rum mens jeg snakkede med hvalpene, og nu ved jeg bare de næste par gange jeg skal derover inden de flytter fra moren, at Nicki IKKE skal med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han knurrede sku
  • #1   5. sep 2006 det gjorde Luie og Sam også herhjemme de gange hvor vi har haft hvalpe.. men de gør dem ikke noget.. smiley

  • #2   5. sep 2006 Bolette : Nicky skal også have lov til at sætte hvalpene på plads, da det er den måde de lærer hundesprog på og lærer underdanighed.
    Shorty ( som ellers er så god som dagen er lang ) knurrer også af hvalpe, for at vise dem at det altså er ham der er den ældste og som bestemmer her.

    Men hvis Nicky er meget usikker ved situationen skal du selvfølgelig ikke tage ham med smiley


Kommentér på:
Han knurrede sku

Annonce