{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Elsk jeres hunde! I ved aldrig hvornår {{forumTopicSubject}}

Jeg vil blot minde jer om at elske og nusse jeres hunde HVER eneste dag, for en dag vil de ikke være der mere.

Jeg har i dag mistet den største guldklump i mit liv, lille brune Bertha.

Hun havde kastet op i en dag og havde selvfølgelig været hos dyrlægen for at få drop osv. Men da den stadig var helt gal i morgen, holdte jeg på dyrlægens p plads, da de åbnede i morges.

De tog hende straks ind, da de godt kunne se hun stadig ikke var på toppen.

Jeg lagde hende i buret, kyssede hende og gik.

Dyrlægen gav kontraskvæske m.m. da væsken ikke passerede som den skulle, ringede min dyrlæge og sagde hun blev nød til at opererer. Hun fik selvfølgelig lov, men efter kort tid ringede hun igen og sagde at den desværre var helt galt, Berthas mave var helt ødelagt. Årsagen vides ikke, måske agressiv bakterie angreb, måske tumor osv. Der kommer først svar om en lille uge.

Desværre måtte hun aflive Bertha med det samme, da der intet kunne gøres. Jeg nåede desværre ikke at sige ordenlig farvel, før hun allerede var død.

Jeg tog hende med hjem, men fortrød igen efter nogle timer, så jeg afleverede hende igen, så hun kunne blive brændt alene, så jeg kan få hendes aske igen.

Jeg ved vi alle elsker vores hunde højt, men Bertha var bare helt helt speciel, altid en engel og kærlig som dagen var lang, jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde skal komme videre. Dejlige Bertha blev ikke engang 2 år.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elsk jeres hunde! I ved aldrig hvornår
Kommentér på:
Elsk jeres hunde! I ved aldrig hvornår

Annonce