{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

DEBAT om " billeder " {{forumTopicSubject}}

Sad lige og læste en tidligere tråd ang billeder , og bliver lige nødt til at høre folks mening til dette at oprette tråde i forum ang billeder !! .

En anden bruger har spurgt sådan tidligere :

Når en person/personer opretter et indlæg med f.eks. kategorien "Nye billeder", synes jeg næsten ikke der er folk der tjekker indlægget, som om de tænker: "Nå det er bare en, der har fået nye billeder, vi har sku andet at bruge vores tid på" Det kan godt være det bare er mig, men har lagt mærke til at i de andre tråde, er folk mere aktive, men i indlæg med nye billeder, er det kun ca 1-2 personer der kigger ind, og kommenterer billederne..
Det kan da godt være der er andet lige at kigge på, men synes altså godt man lige kunne være venlig overfor personen, og lige give hende kritik eller kommentarer, da personen sikkert har glædet sig til at vise sine nye billeder frem af sin hund!
Nogle der kan følge mig, eller er de rnogle der er helt imod mig?
Eller er det hele jeg siger, bare helt hen i vejret?

JEG ved der er delte meninger om hvad forum bruges til , men vil gerne komme med min opfattelse af samme og derpå høre jeres mening omkring det .

Jeg mener at vi huske på en ting , og det er ..at dette er et galleri , og ment som ..at dette er et sted man ligger billeder ind af sine hund/ hunde . Jeg er en af dem der ofte skifter mine billeder ud ( som mange sikkeret har set *GG* ) og mener at det er kedeligt på et galleri , at se de selvsamme billeder af hunden i adskellige måneder , for ikke at nævne en tekst der sjældent bliver opdateret , da man jo ikke kan finde nyt at skrive hver dag .
Så hvis ikke forum skulle bruges til at reklamere for det siden egentligt er til for , kunne man ligeså godt nøjes med at kalde dette sted for hundeforumet *S*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DEBAT om " billeder "
Kommentér på:
DEBAT om " billeder "

Annonce