{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Min labrador, Tyson..! {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle hunde-venner..!

Jeg er så udemærket godt klar over, at 3 billeder af en hund - ikke er ret mange..! Men er det grundlag nok, til at give min Tyson middel?
Nu tror I sikkert at jeg ikke kan tåle, at min hund får middel, men det der gør mig sur - er den person som har givet denne bedømmelse, kommer med det grundlag for hendes bedømmelse at jeg ikke har fattet point-systemet, og at hun har givet den bedømmelse fordi mine billeder er få og dårlige..! Men jeg har så udemærket forstået dette system (det ved i hvertfald Jeanette med mops Tyson)
Jeg skriver ikke her, for at få jeres medlidenhed..! Men jeg vil bare høre jer, om I giver bedømmelsen: middel, til en hund med 3 billeder...??
Men I skal vide, at hun har givet Tyson lav er hendes egen sag.. jeg ved jo hvor dejlig en hund, Tyson er..! men det er hendes begrundelse...!

Tak, nu kom jeg af med "stenen".. *SS*

VH
Steffen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min labrador, Tyson..!
  • #1   27. jul 2005 Jeg giver kun hunde høj eller extra høj...

Ellers giver jeg ingen stemme, hvis jeg ikke synes om hunden, eller noget andet.

Kan ikke se en grund til at såre ejeren.

• #2   27. jul 2005 Tina...
    Jeg vil lige understrege at personen ikke har såret mig.. *SS*
    Jeg er bare uforstående overfor hendes begrundelse.. og ville høre om I kunne tilslutte eller ej, hendes begrundelse..

• #3   27. jul 2005 Jeg må indrømme (og håber ikke du bliver skuffet over min mening), at jeg kan tilslutte mig det hun skriver.. En hund med kun 3 billeder, ville også få middel af mig, hvis jeg gav point på den måde, men i stedet vælger jeg at lade være med at give karekter hvis jeg ikke synes om antal billeder/tekst...

Jeg tror det hun mener med at du nok ikke rigtig forstår at bruge pointsystemet er at du gav hende middel på trods af at hun har mange gode billeder af sin hund, fordi hun gav dig middel (hvilket jeg heller ikke syntes du burde have gjort)

håber ikke du er vred over min mening, vil ikke være del af en eller anden stor diskution :o)

• #4   27. jul 2005 Steffen, jeg gi´r ikke bedømmelser, kan ikke li´det nye system.
    Men ellers synes jeg da ikke, det er nødvendigt at give middel for for få billeder. Hvis de ellers er gode, klare og tydelige, og viser hunden, så kan en bedømmelse for mig ligeså godt være høj eller ekstra høj.
    Hvorvidt du har fattet point- systemet eller ej skal vel ikke vises i bedømmelserne??? Det ved vedkommende vel i bund og grund ikke om du har...

• #5   27. jul 2005 Hej Hunden efter Katten smiley

Selvfølgelig bliver jeg ikke sur over din mening, det ville være totalt ondsvagt af mig..! Vi alle sammen har hver vores mening, om dem skal man bare respektere..
    Jeg har bare ikke fået ændret min bedømmelse.. som jeg skriver til hende, har jeg givet hende MIDDEL - da hun ikke gav nogen begrundels.e... det har hun nu gjort, så jeg sletter min bedømmelse..!

• #6   27. jul 2005 Okay Steffen, men tror hun havde misforstået det *S*

Ellers skal du så måske spørge efter en befrundelse før du giver middel, og hvis de så ikke vil det kan du giver middel... (som jeg alligevel ikke mener du skal da det ikke er personen men hunden du skal bedømme)

• #7   27. jul 2005 Hej steffen! jeg personligt kan ikke se at din deilige hund kun får middel forde det kun er 3 billeder, men alle har da lov at have sin egne mening.. smiley Måske er det en grund for at det kun er 3 billeder..?? Jeg har givet "høj" forde jeg syns at Tyson ser så deilg og sødt ud.. Minder mig om vores gamle hund Lassie.. selv om hun var en Colly blanding.. smiley

• #8   27. jul 2005 Hej Jonna...

Ja, der er en grund.
    Min mor og far er skilt.. Tyson bor hjemme hos min far, og jeg glemmer altid digitalkameraet når jeg ertager hjem til ham..! Og lige for øjeblikket er mit digi også i stykker..! *ØVSEN*

• #9   27. jul 2005 Jeg syns personligt IKKE at folk kan tillade sig at dømme andres hunde som værende middel eller lave, folk der gør det har åbenbart ikke fattet at hunden er et elsket familiemedlem, som IKKE fortjener sådan en bedømmelse.
    Hvis man ikke kan forsvare at give hunden høj eller ekstra høj, pga for lidt billeder eller tekst, går man videre og lader være med at give sin bedømmelse dér!!
    Jeg har tit en mistanke om at folk der bevidst giver lav eller middel, er folk der er pisse misundelige på andres hunde, eller har noget personligt imod ejeren af hunden!! Jeg ved det selvfølgelig ikke, men det virker altid sådan...

• #10   27. jul 2005 -eller simpelhen bare gør det for at provokere...

• #11   27. jul 2005 Hej Jeanette..!

Ja..! folk der giver LAV er nogle kvaj-hoveder... *Det har jeg jo aldrig selv givet, af misundelse* Jeanne: du ved hvad jeg mener...!

• #12   27. jul 2005 Så alle jer der giver middel og lav, tænk jer om!!
    Tit kan dem der giver disse smålige bedømmelser, heller ikke tåle at få tilbage af samme skuffe...

• #13   27. jul 2005 Vi har også fået et par middel, men når man spørger til begrundelsen får man aldrig noget svar og hvis man er heldig at få en, er det en der ikke kan lide racen!

• #14   27. jul 2005 Janni>> har set at du har fået middel af nogle, og fra dem har vi fået nøjagtig samme bedømmelse!! Og vi har endnu ikke fået en forklaring på bedømmelsen... Selv om jeg har spurgt pænt om det, men de kan nok ikke forsvare bedømmelsen, så er det jo lettere at tie...

Kommentér på:
Min labrador, Tyson..!

Annonce