Hjælp Tyson nu igen :/ {{forumTopicSubject}}
Hej Alle medlemmer.
Jeg håber meget i kan hjælpe mig, har tidligere skrevet om min labrador hanhund Tyson. Der klør sig meget.
Har været til dyrlægen med ham for 3 uger siden ca. hvor han kom på noget klø stillende, og blev vasket hver uge i speciel shampoo.
Mit ptoblem er bare at de ikke hjalp vildt meget denne her gang. Har på fornemmelsen at han har loppe allegi, men han har ingen lopper.
Har været hos en veninde her i weekenden og er lige kommet hjem, men nu er det bare rigtig slemt med ham. Han har to store pletter ved halen, hvor han er hudløs. og er begyndt at blive underlig mørkerød :S
ligger mig "syg" i morgen så han kan komme til lægen, men syntes ikke det er et liv for ham hele tiden at skulle på piller fordi han klør sig sådan. og så det også vildt dyrt.
Så derfor tager jeg imod alle forslag, da jeg godt vil ha en hund der har det godt, og ikke skal klø sig sådan hele tiden
VH Louise
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 319
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.388
(link fjernet)
God bedring..
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 99
Nej min hund er ikke sygeforsikring, da jeg ikke tror på at man får hjælp til noget.
Men testes det skal han.
Jeg måtte af med min anden hund, da den ikke kunne være alene hjemme med ham jeg har nu. det var meget trist, men tænkte på hvad der var bedst, en hund der var meget ulykkelig hver gang jeg tog på job. eller hund hund der kunne blive lykkelig. Så hun kom ind til mine kære nabo, der er hjemme hele tiden, så jeg ser hende hver dag når hun løber og lejer i deres have. og hun kommer da til tider også her over og bliver passet.
Og tak for linket, ser det lige igennem nu
VH Louise
maj 2007
Var til dyr læge med ham i dag, og han fik nogle nye piller. fordi en loppe havde bidt ham. Og så skal han ha front line hver 14. dag.
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 319
maj 2007
Hjælp Tyson nu igen :/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside