Mystisk ! {{forumTopicSubject}}
Idag gik jeg en tur i skoven med Perle..
Mit snøre bånd på mine gamle Kondisko går op og jeg bukker mig ned for at binde snørebåndet ( Perle går uden snor ) Da jeg så rejser mig op igen er Perle forsvundet ?! Hun plejer at blive lige i nærheden, men jeg kunne ikke finde hende . . . Jeg styrter rundt i skoven i 20 Min. før jeg ringer til min far og stor tuder at hun er forsvundet ! Han skynder sig at gå til vores meget søde nabo og hun ville meget gerne hjælpe med at finde hende ! Da Perle har været væk i en time ringer vi til alle i vores omgangs kreds jeg sætter nogle hurtigt skrevede sedler op med teksten 'Har du set Perle' Jeg tuder og ringer på nogle døre for at spørge om de har set hende !
2 Timer efter er jeg helt ude af den....
Min far for dæmpet mig ned og vi venter i endnu en halv time på en opringning.. Da der ikke kom nogle begyndte jeg at lede ude i skoven igen !
Da jeg pludselig ser en lille hytte ( bygget af grene ) kigger jeg derind.. Der sidder en lille pige og holder FAST på Perle... Jeg kigger længe på hende ( har aldrig set hende før ) Og pludselig kigger hun op.. Jeg halv græder ' Det er min Hund.. SLIP hende NU' Pigen har sorte rander under øjnene og hun klemmer sig fast til Perle jeg går ind og hiver Perle ud af favnen på hende og hun begynder at skrige i vilden sky !
Jeg ringer til min far for at fortælle at jeg har fundet Perle men også en meget Mystisk pige !
Da han kommer hved han hvem hun er og vi trækker den skrigende pige med hjem til der hvor hun bor, og en meget bekymret mor kommer os i møde og hun hyler og skriger samtidig med at hun græder !
Pigens mor forklare at hun har været væk i nogle timer og hun troede at hun var hos en Veninde, men da hun ringede til veninden var hun der ikke !
Perle, er i koma og vi har lige været hos Dyrlægen som siger at hun nok skal komme til sig selv !
GOSH, Jeg ryster stadig... ! Aner ikke hva jeg skal gøre af mig selv knuer bare Perle ind til mig hele tiden mens jeg græder!
Meget Mystisk syntes jeg !! Or tænker lidt over om den lille pige mon har haft nogle problemer ?! Men jeg aner ikke hvorfor hun tog Perle og beholdt hende i næsten 3 timer ?!
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
maj 2005
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 79
Men dyrlægen mener at hun nok skal komme op igen i løbet af ugen!
maj 2004
maj 2005
maj 2004
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Den tøs skulle da bare have en i enden, skulle hun.
Kys lille Perle fra Bella og mig
feb 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 8
Hmm... Det er mærkeligt med den pige... Det kan selvfølgelig være at hun har nogle problemer og manglede nogen til at trøste sig... At det så lige blev Perle det...
Lyder ihvertfald som en ubehagelig oplevelse
maj 2004
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 85
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Stakkels Perle - håber snart hun bliver frisk igen :o))
Mystisk !