Mystisk {{forumTopicSubject}}
Har lige haft den mystiske aftentur med hundene nogensinde. Idet vi tuller lidt rundt, hører jeg lyden af en bils dæk der hviner i et desperat forsøg på at bremse, efterfulgt af lyden af en bils metal der smadre mod noget hårdt. Jeg sætter selvfølgelig i løb op mod det store kryds hvor lyden kom fra, med tre hunde på slæb, og en uduelig touch tlf fumlende i den ene hånd, for at have 112 parat. Idet vi nærmer os krydset hører jeg en bil gasse kraftigt op og kører. Jeg tænker selvfølgelig at bilen måske prøver at stikke af fra et større uheld, men da vi kommer frem er der intet at se. Ingenting.. Ingen bil og ingen buler på hverken lygtepæle, lyskurve, andre skilte eller autoværn. Intet.. Som om jeg bare har bildt mig selv ind at jeg hørte det..
Skummelt... Meget skummelt..
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.112
Jeg har en lille teori om at jeg ikke har hørt den første bil komme kørende og måske denne holdt i krydset (Normale lyde hører man jo ikke) Den anden bil hører jeg ved at dens dæk hviner og derefter den velkendte lyd af metal der smadre (Jeg har hørt den lyd en del gange) Den anden bil kører måske videre og så er det den første bil jeg hører gasse op og kører væk i et forsøg for at forfølge anden bil..
Men skummelt er det
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.112
Her kører folk faktisk rigtigt tit sammen. Det er det første kryds i Dk hvor der har været en ulykke med døden til følge
Ja lyden af metallet der brækker er spøjs. For mig minder det om lyden af pap der knækker.
Men en solo ulykke, hvor bilen har travlt med at komme væk uden lige at bruge 30 sekunder til at se hvad der er sket, virker bare ulogisk medmindre personen (som rikke skriver) ikke havde rent mel i posen. Jeg var nede af den første sidegade til krydset, så var ikke længe om at komme frem..
Spooky..
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 2.445
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Synes ikke det lyder så sært igen - men kedeligt og pudsigt.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 55
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Mange mennesker, inklusive mig selv, har også mere travlt med at komme op og væk end at tjekke skader hvis de f.eks falder på gaden. Jeg synes, en typisk reaktion er 'der skete ikke noget' fra folk der humper blødende afsted med knuste briller
Mystisk