{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Hunden vores beskytter {{forumTopicSubject}}

Nu er det sket igen, en ung pige er blevet uskyldigt offer for nogle koldblodige mennesker.
En bil skulle stjæles, men i stedet for en bil tilen sølle værdi kostede det hende livet.

Hvad går der galt, skal det så ende med man skal have en 5 meter høj mur rundt om sin ejendom og have 3-4 store bidske hunde gående rundt .

Jeg kender en som opdrætter rottweiler, hun fortæller hun hele tiden får henvendelser på trænet hunde, netop pga af disse modbydelige sager, folk vil have en hund der kan beskytte en imod disse mennesker.

Hvad er det for en verden vi lever i smiley

Jeg har været i Tjekkiet dernede lever folk med et hegn rundt om deres ejendom, og de har en lænke/vagt hund gående.

Jeg er bare så forfærdet over sådan en forfærdlig udvikling, er dybt bekymret

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunden vores beskytter
  • #2   14. nov 2007 tja hvis tyven virkelig vil ind så kommer de det også selvom der er vagthunde. der er jo set at i nogle tilfælde skyder de bare hundene og så er man jo lige vidt

• #4   14. nov 2007 Mener der er lidt uklarhed på området - hvis du har skilte hvor der står at du har hund, er det på eget ansvar.

• #6   14. nov 2007 Kunne ikke være mere enig Amalie - det er meget bekymrende......

Marianne: jeg ville handle på samme måde..

• #7   14. nov 2007 Ja, jeg er slet ikke til vagthunde af den kaliber.
    Jeg er personligt mere tryg ved, alle og enhver kan gå ind og ud som de vil, men sådan er vi så forskellige smiley
    Synes det er fino hvis andre vil have en hund, der kan passe på huset osv. Jeg kan jo være ligeglad - min beskæftigelse er ikke indbrudstyv smiley

• #8   14. nov 2007 har også tænkt meget over den skrækkelige hændelse i Kokkedal - hvad sker der dog med vort land, vor sikkerhed og vore medmennesker ? og hvordan kan nogen koldt og brutalt "gå ind og slå kvinden ihjel i huset"???? hvem er disse mennesker og hvad foregår der i hovedet på dem, om noget ? Jeg har også været i Prague og set hvordan folk bor bag tremmer i vinduer og hoveddøre ........................ det er ved at være lidt for uhyggeligt at folk bliver slået ihjel i deres hjem ...........

• #10   14. nov 2007 så jeg er ligeså dybt bekymret som Amalie - vagthunde eller ej - det er ikke det det drejer sig om

• #11   14. nov 2007 Der var en gang en ....for mange år siden..... der var hammer-træt af , at der var indbrud i hans forretning hele tiden......så han lagde en skorpion ned i kasseapparatet.
    Så kom der igen en tyv... og AV for Sa... ... ...
    Men ejeren af forretningen kom vist nok i fængsel..... hmmm eller fin en betinget dom..... kan ikke rigtigt huske det... :O)

• #12   14. nov 2007 Problembarn * tråden var jo ved at gå over i et andet emne hvis det forbi gik din opmærksomhed - så jeg har vel lov til at lede den på rette vej, men bevares, hvis du vil bestemme, er ordet dit og kvit og frit, værsågod !

• #13   14. nov 2007 Det er da langt mere effektivt med sådan en storgøende hystade som min, som ikke bider men fortæller HELE nabolaget at der er noget galt i stedet.

Jeg ser ingen grund til at bruge mit elskede kæledyr som våben.

• #14   14. nov 2007 Søster - Ehm *host* Storgøende at vist nøgle ordet her, Watson gøer da hele tiden smiley Naboerne reagere da hellere når der er stille *fnis*

Caiser's brølen kan vække et helt nabolag - det gjorde han da ihvertfald da der var kæmpe slagsmål ude foran min gamle lejlighed.

• #15   14. nov 2007 Rilou

Jo, men der er forskel på "se på mig" og "der er noget galt" gøen.. og det er jeg mere end en smule sikker på at naboerne efterhånden kan høre...

• #16   15. nov 2007 Der er desværre ikke noget som hedder "på eget ansvar" når man har med hunde at gøre... Man bliver holdt til ansvar hvis eks en tyv bryder ind og bliver bidt... UANSET skiltningen

• #17   15. nov 2007 Her er lidt om hvis hunden bider en f.eks indbrudstyv

(link fjernet)

Kommentér på:
Hunden vores beskytter

Annonce