{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Låne hunde 2 {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Da det åbenbart er et problem for mange at jeg er en af dem som har låne hunde sletter jeg dem gerne ...

Men hvor må man dog kede sig at brokke sig over det og jeg har spurgt inden om det var ok ...

Men så vil jeg da bare sige at jeg ikke synes døde hunde hører til heller ....

Hilsen Inge

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Låne hunde 2
  • #1   19. jul 2005 Inge: Jeg har ikke noget imod lånehunde eller døde hunde. Jeg kan dog ikke forstå folk har noget mod døde hunde, da de jo har været ens hund. I mine øjne er Tulle da stadig min hund og på det punkt er der jo så heller ikke noget der strider mod reglerne.

Jeg har også slettet Tulle i dag. Det har været i mine tanker et stykke tid at slette hende, da folk nu har set hvilken dejlig hund hun var, hvilket var mit ønske. Hun har ikke deltaget i udfordringer, da jeg ikke synes der var nogen grund til det. Jeg kan så bare ikke forstå folk ikke fortæller det direkte til mig at de ikke bryder sig om at jeg har en død hund oprettet. Hvis folk skrev det til mig ville jeg se helt anderledes på sagen, især hvis nogle af dem på ens venneliste, som har den mening ville skrive det *S*

Nu er Tulle slettet og så håber jeg folk er tilfredse med det. Jeg vil stadig savne hende og tilbage at sige: "Det var ikke min mening at vise Tulle frem, men at mindes hende med andre." Det er trods alt hundeejere der forstår hinanden bedst, når det kommer til den sag!

• #2   19. jul 2005 Jeg var med i debatten om "låne" hunde, og min holdning er stadig at de er lige så velkommen som ens egen hunde hvis det vel og mærke er i orden med hundens ejer

• #3   19. jul 2005 Hei i hundehuset....
    Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen, og jeg syns godt nok, det et meget mærkeligt, at idet folk spør om de kan få lov til at oprette sin mors, nabos gamle vendindes eller en eller anden, som de har fået lov til at ejeren. Da er er det bare velkommen, men når så de er kommet ind... har været her lidt og måske vundet nogle udf. så er det pludselig et kanon problem og i strid med reglerne....
    Enten er det okay ellers er det ikke.....
    For min del er det helt okay, jeg troede lige jeg skulle til at oprette min mors hund i mit navn, men det jeg vist ikke alligevel.

• #4   19. jul 2005 Besse og Laila... Det er ikke fordi 'jeg har en enorm trang til at blive upopulær, men...
    jeg syns bare at hver gang, der bliver diskuteret noget, så er der altid nogen der ikke er online og eftersom, at det er ganske ofte vi har haft spørgsmål om låne hunde, så synes jeg egentlig ikke det er nogen undskyldning.
    Men okay... jeg kan jo se det fra begge sider...
    jeg kunne godt tænke mig at ha nogen flere hunde herinde.... men jeg har ik nogen.

• #5   19. jul 2005 Så havde jeg godt nok fået ondt i fisedelen.... jeg har den mest ubehagelige, men skide flotte designer stol foran kompen.... fint skal det være, men sidde her i mer end en time...... Fysisk umuligt!!!

• #6   19. jul 2005 Man har et standpunkt til man tar et nyt....
    Alle er undskyldt...
    Desuden, så er jeg i en sådan nydelig alder, at jeg ikke rigtig ved hvad jeg mener.....
    Uffffff, jeg glæder mig til at blive gammel og vis.

• #7   19. jul 2005 Inge > Jeg har absolut ikke noget problem med, at du har lånehunde herinde. Ligesom det for mig heller ikke er noget problem med andre, der har lånehunde, eller for den sags skyld døde hunde. De døde har osse ret til at blive mindet, så hvorfor ikke her? Det er et dyregalleri, og meningen er vel, at man gerne vil vise "sine" dyr frem, døde eller levende, lånte eller egne. Hvis man har lånehunde med ejerens tilladelse, kan jeg virkelig ikke se problemet i det!
    Jeg ved godt, at der er regler, men helt ærligt, hvis hg havde ment, det var et problem, havde de vel gjort noget ved det. Jeg ved, de har ændret reglerne hos hestene, og jeg nægter at tro på, at de ikke ved, de er her osse!
    Jeg går ud fra, at de holder bare lidt øje med, hvad der sker på deres sites. Og hvis ikke de mener det er et problem, hvorfor skulle det så være for mig?
    Bare min mening.

• #8   19. jul 2005 Jeg havde alt det, men så kom jeg til at ødelægge mit trådløse net, så... tebaws te de gamel.....
    Jeg tror det var en straf fra internet guderne, fordi jeg ikke lavede andet end at sidde på den bløde...

• #9   19. jul 2005 Besse: Jeg synes nu du har ret til at have Coffee herinde da hun bor hos dig. Fra det og så til man lufter hunden en gang om ugen synes jeg der er stor forskel. Nu ved jeg ikke om du har slettet hende fordi Coffee er kommet hen til de nye ejere. Kan huske noget om hun skulle afsted her i sommer.

Derfor synes jeg også den familie som din Sheltie er udstanioneret hos, har lov til at oprette hende herinde, da hun bor hos dem. Hvis de har fået lov af det, så vil man jo faktisk betegne hunden som deres, selvom dit navn står på papirene *S*

Bare min mening ;o)

• #10   19. jul 2005 hehehehe.... nej, jeg skal være sød..... Så fæl en oplevelse, ønsker jeg ikke for min værste fjende....
    Eller bedste for den sags skyld...

• #11   19. jul 2005 Så vil det jo efter reglerne også betyde at Mille er en lånehund for mig. Min fars navn står jo på papirerne. Kommer vi så langt ud, så tror jeg ikke der er ret mange hunde tilbage, til sidst *GG*

• #12   19. jul 2005 Besse: Ja det kan jeg godt se, meeen at kigge på papirerne for at se om det er ens hund, synes jeg kommer lidt for langt ud...

• #13   19. jul 2005 I har alle ret til jeres meninger men nu er mine LÅNE HUNDE slettet og kommer ikke ind igen ...

Og min mening omkring de døde er nu engang ... LAV EN MINDESIDE ....

• #14   19. jul 2005 Besse: *GG* Familiens hund? Jo lidt. Min hund? Meget? Fars hund? Kun på papirene *LOL* Sådan hænger det egentlig sammen.

• #15   19. jul 2005 Inge: Jeg har trukket Tulle tilbage, ligesom du har trukket dine lånehunde tilbage. Jeg synes nu stadigvæk ikke det er det samme. Lånehunde er en ting. Døde hunde en anden.

• #16   19. jul 2005 Laila, nu mener jeg jo netop, at hg ser det. Jeg er sikker på, at de godt ved, her er lånehunde, så jeg forstår ikke lige helt din pointe.
    Jeg ved osse godt, at regler er regelr, og hvis jeg kører 140 på motorvejen, er jeg jo osse godt klar over, at jeg kan blive snuppet og få en bøde. Bare lige for at følge din spids *ggg*.

• #17   19. jul 2005 Uh... det lyder fælt Laila.... ska nok la vær å fortæl om dej.

og så til noget helt andet.... Kommer du til træf på næste fredag???

• #18   19. jul 2005 Laila, landevejen, ikke motorvejen.

• #19   19. jul 2005 Besse............ Jeg ringer og sladrer....

• #20   19. jul 2005 Besse: Men på den anden side (mht. Coffee) så står der jo ikke i reglerne: Dit navn SKAL stå på hundens papirer. Der står godt nok heller ikke: Hunden SKAL bo hos dig. Jeg synes nu stadig Coffee har ret til at blive vist herinde og jeg må indrømme jeg vil savne lidt at nyde hendes billeder :o))

• #21   19. jul 2005 Besse, jeg tror osse, det vil være en god idé, at revurdere de regler. De har lige gjort det, som sagt før hos hesten, så kan de vel osse gøre det her .

• #22   19. jul 2005 Besse: Vi holder øje for dig *LOL*

Ses allesammen. Jeg håber Galleriet kan finde ud af at lave nye regler som alle kan forstå *LOL*

God aften til alle!

• #23   19. jul 2005 Vi lavede det om til kl. 16, så det ikke skulle blive for sent.......

• #24   19. jul 2005 Laila, nææ, det har du da ret i. Jeg har det bare sådan, at hvis de mente, det var et problem, ville de vel gøre noget ved??? Det er trods alt dem, der har alvet dem, så er det vel osse dem, der skal opretteholde dem.

Jeg forstår bare ikke, HVAD der er problemet i, at folk har lånehunde, og da slet ikke, hvordan det åbenbart kan være så stort, som det jo åbenbart er, siden det kommer op igen og igen.
    Er det, fordi reglerne bliver brudt, eller hvad??

• #25   19. jul 2005 lavet ikke alvet *GGG*

• #26   19. jul 2005 Hvornår kan du så være der????????

• #27   19. jul 2005 Jeg vil afslutte denne debat med at sige at mine hunde LÅNE HUNDE er slettet ...

Og alle må ha en forsat god aften

• #28   19. jul 2005 Forresten Laila.... Ved du hvad jeg har købt?????
    Forhudsrens til Rocky... Hvis det ik er vammelt, så ved jeg godt nok ik?????

• #29   19. jul 2005 Tak Inge, og det må du oss....

• #30   19. jul 2005 Okay, men så kommer du bare kl. 18.... vi venter med at åbne kurvene til du kommer så........

• #31   19. jul 2005 jeg vil ud med rocky...... Selvom at det regner og alt muligt.....

• #32   19. jul 2005 Tja, vi har jo alle hver vores mening, og det er ok.
    Hygge til jer!

• #33   19. jul 2005 Hvor er det lavt at folk ikke har andet at lave end at være efter folk der har låne hunde eller døde hunde her inde....... jeg kan ikke forstå at folk har noget i mod det så længe vi siger det er låne hunde eller de er døde.....

• #34   19. jul 2005 Laila, nemlig. Dog synes jeg, lige dette emne er ved at være lidt kedeligt, så måske skulle hg få ændret de regler, og så færdig med det *GG*

• #35   19. jul 2005 Jeg har givet min mening om lånehunde , hvor dette TYDELIGT fremgår....

Men jeg har sgu et problem når der er nogen der vil oprette en hund, der allerede er død på indmeldelsestidspunktet....

Jeg kan til nødt tage at folk der havde hunden herinde i forvejen, lader hunden stå, om ikke andet så stykke tid....
    MEn GENÉRELT mener jeg OGSÅ, at der bør laves en MINDESIDER for disse hunde, jeg bliver sgu også lidt mærkelig når ejg støder på en hund der er død i 80´erne-----

Kommentér på:
Låne hunde 2

Annonce