Børn og hunde.... {{forumTopicSubject}}
Jeg står så i denne hyggelig situation at jeg venter mig godt nok først til slut dec!! Men skader ik være god tid ude...
Vi har 3 dejlige hunde, 2 papilloner og 1 fransk bulldog.. vi bor i en lejelighed på 2 sal, så vi har ingen have til vores små drenge....
Ville høre hvordan i andre gør det med en lille og hunde!!
Er bare så bange for det ville gå ud over dem, at de ville føle sig til side sat når der kommer en baby!!
Vil så gerne ha et hus, men vi vil gerne spare op til udbetaling plus mere, så vi ikke skal låne det... For så havde vi en have de kunne komme ud i, når man stod op om morgen og inden man fik den bette i tøjet og i barnevognen og gå med dem!!
Som min kæreste siger er jeg ikke den første i verden med 3 hunde og en baby!!
Men er nok bare lidt nervøs om hvordan det hele skal gå...
Ved ikke rigtig om det er nogen spørgsmål eller om jeg bare havde brug for og lufte mine tanker til folk med lige så stor kærlighed til deres hunde som mig...
jun 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 33
Det vi har gjort er at købe børnesikkerheds låger til alle døråbninger, så både hund og børn kan se hiannden an, og tage et lille skridt for hver dag. Lige nu er vi nået dertil hvor børnene sidder i sofaen om aften og en af os ligger på gulvet lige nedenfor med hunden.
Men det jeg vist bare prøver at sige tag det helt stille og roligt, og tag en dag af gangen og få især dem vendt til situationen, og vise dem på en sikker måde hvem den lille nye er.
jun 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 4 Emner: 88 Svar: 1.246
Ville du starte med og sætte den bette ned på gulvet når man kom hjem med dn så hundene kunne snuse og byde den velkommen?? eller er det for voldsomt for sådan en lille en!?? Ved godt der er lang tid til!!
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
jun 2007
jan 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 20
jun 2007
Børn og hunde....