1.214 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Børn og hunde.. Børn og hunde..

https://www.youtube.com/watch?v=H9gmyEbbzeo

I følge internettet er det her åbenbart kun sødt og sjovt..
Hvad tænker i om videoen?

Min personlige optik på det, er at jeg finder det en anelse frastødende..
Hvorfor vil man lære sit barn at det er okay at kravle rundt på hunden på den måde?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn og hunde..
  • #1   13. mar 2015 Du kender godt svaret, ikke?

• #2   13. mar 2015 Går ud fra at største tallet herinde ikke ser godt på det..
    Men, undre mig stadig..

• #3   13. mar 2015 Dyremishandling!................men kun for sjov. Fy for pokker!

• #4   13. mar 2015 Der godt nok nogle tolerante hunde rundt omkring. Det kan ikke undre, at der ind i mellem er børn, der bliver bidt af familiens egen hund.

• #5   13. mar 2015 Jeg kommer sådan til at tænke på en episode i mit liv, da jeg var 4-5 år.
    Et medlem af familien havde grise, og han havde en kæmpe, som i KÆMPE so! Hun var simpelthen så flink, jeg stod tit og aede hende, selvfølgelig kun i selskab med min far!

Min far tog mig ofte med ind i båsen til hende, så jeg kunne klø hende. For det nød hun smiley
    Det var en rigtig gammel stald, med de der gamle båse, hvor grisene kunne gå rundt. Og en dag synes min far det kunne være lidt sjovt, at sætte mig på soens ryg. Så det gjorde han, soen syntes bestemt ikke at dette var sjovt! Så hun sprang frem, og så sad jeg jo ikke på hendes ryg mere!

Jeg var meget glad for at min far havde ved mig, så jeg bare hang i luften, da grisen under mig forsvandt hahahaaa smiley

Men min mening om videoen: Dumt, grænseoverskridende, og total uforsvarligt...

• #6   13. mar 2015 Min knægt øvede holdegreb på vores han ambull. Efter 5-10min. gad hunden ikke længere, rejste og gik. Nogen gange med knægten på slæb et par meter. Under alle omstændigheder stoppede hunden legen, når det passede den. Hund og knægt var meget tæt knyttede.

• #8   13. mar 2015 Totalt hjernedød ide at lære ungerne smiley

• #9   13. mar 2015 Jeg synes ikke, at det er hjernedødt. Du kan bare lade være med at købe en skrøbelig hund. Min race blev bla. udviklet til vildsvinejagt. Tro mig vildsvinene lægger ikke fingrene i mellem.

• #11   13. mar 2015 Ja, jeg snakker om vores egne hunde. Selvfølgelig skal de ikke gøre det ved andre hunde, som måske ikke tåler fysisk kontakt. Folk styrer selv, hvad deres hunde kan deltage i.

• #13   13. mar 2015 Yeps, Maiken. flere af hundene på den video ser ikke videre begejstrede ud, selv om de accepterer det.
    Men hvornår overskrides deres grænse den lille smule for meget ?

• #14   13. mar 2015 Jeg kan heller ikke lade være med at tænke, hvordan reaktionen mon ville være, hvis hunden lige vendte snuden og hakkede i barnet..
    Som Lene skriver, så ligner en del af hundene ikke nogen der synes det er videre fedt.

• #17   13. mar 2015 Mine børn har lært at respektere vores hunde, men de har også lært, at de ikke er lavet af glas. Hvad de gør med fremmede hunde, har intet med vores hunde at gøre. Du finder næppe en kombination af robusthed og glæde ved børn, som er mere udtalt end bulldog'ens. Det gør ikke nødvendigvis mig til en dårlig hundeejer, at jeg ikke altid deler flertallets synspunkter.
    Mine børn var 6 og 8 år, da vi fik hundene, så de vidste godt, hvad de ikke måtte.

• #19   13. mar 2015 Hul i hovedet! Og stakkels hunde!

• #20   13. mar 2015 Bare ikke i orden Så det siger nok haps en dag ,stakkels hunde smiley

Kommentér på:
Børn og hunde..

Annonce