{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

parring med hanhund.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Mig og min kæreste får en rottweiler han, her i næste uge,og vi har i forvejen en tæve...
Så for at være på den sikre side, hvor gammel skal en hanhund være for at den er i stand til og parre en hunhund??
og hvad sker der hvis den får parret med en tæve lige efter den er blevet kønsmoden???
Har nemlig fået af vide at hanhunden stopper i vækst, hvis den får lov at parre for tidligt??
knus Mia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  parring med hanhund..
  • #1   16. jul 2005 Hejsa Mia tror ikke det sker nogen ved at han hunden parre for tidligt, det har jeg ihvertfald aldrig hørt om... Men han er faktisk i stand til det allerede fra han er 6 mdr gammel. Men skal være med stamtalve og alt det der så skal han fotograferes på skuldere og hofter først. Og mener at han skal 22 mdr før det kan ske... Sådan er det ihvertfald i Norge.

• #2   16. jul 2005 okaY... regner slet ikke med ham skal ha lov til det allerede, men bare for at være sikker... for hun kommer nemlig i løbetidom 4 mdr igen,og det passer jo lige med at han er 6 mdr.. men det går jo ikke.. !!
    Tak for jeres gode råd.. smiley
    knus Mia

• #3   16. jul 2005 ja.. det ved jeg.. smiley indstiller mig os på noget af et mararidt til den tid, når de jo så ikk må sove sammen, som de kommer til fra start af.. vi skal nok komme til og høre på et hyl uden lige.. men sådan er det jo.. thi hi..
    knus Mia

• #4   16. jul 2005 Jeg vil så bare sige - at det godt kan være at der ikke er nogle problemer med det - men jeg synes det er synd, da det egentlig stadig kun er en hvalp. Og selv om han får lysten - ja så betyder det jo ikke at han skal have lov til det. Bare min mening...

• #5   16. jul 2005 Ps. Vil lige sige at vi ALDRIG ville give vores Freja en p-sprøjte da vores dyrelæge har frarådet det, pga af den store risiko for kræft der medfølger. Og han sagde samtidig at det var det samme der var i p-pillen, så derfor ville han heller ikke anbefale den - men hvis vi virkelig ikke kunne holde dem adskilt, skulle vi have dem i stedet for sprøjten...

• #6   16. jul 2005 Ja alle har en mening - og vi er så åbenbart uenige på dette punkt - og det skal der jo også være plads til...

• #7   16. jul 2005 Hejsa...
    tak for alle jeres svar.. !! Ang. stamtavle og alt det der.. hverken vores tæve eller den nye hanhund har stamtavle,så det bliver der ikk noget af..

I behøver ikke diskutere eller blive uvenner over hvor synd det er hvis vores han får lov og parre vores tæve, for det er jo faktisk vores eget problem,og jeg har så sandelig ikke tænkt mig og lade ham gøre det i så tidlig alder..
    det kan godt være at du siger en tæve kun er højlæbsk i nogle dage, men vores er helt vild modtagelig når hun har sit lort... hun ar ligeglad med om det er en hund, en kat eller en hest, hun stiller sig lige til rette i håb om at der sker noget... det er ret vildt sys jeg.. !!
    knus Mia

Kommentér på:
parring med hanhund..

Annonce