{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

uvidenhed.... {{forumTopicSubject}}

Jeg har som nogle sikkert kan huske, mistet Ugly pga. af mavevending... Det vil altid sidde på mine nethinder, hvordan han så ud, og hvordan han led denne skæbnesvangre nat... Han var mit et og alt og jeg kæmpede i 2 år for ham, og han var ved at ruinere mig økonmisk (40.000 ) med både allergi / øjenoperation og hans kedelige psyke pga hans utallige dyrelægebesøg og negative oplevelser.
At det var mavevending der skulle tage min elskede supermule fra mig havde jeg aldrig troet.., men denne frygtelige lidelse vandt desværre.

Det mit indlæg sådan set handler om he he, blev lige lidt for sentimental er:
At folk med små racer ikke ved hvad denne pludselige lidelse indebære, og det piner mig , at se dem anbefale folk med store racer at motionere sin hund, hvis den har forædt sig.. Jeg ved at det er uvidenhed, men vil gerne igennem dette indlæg fortælle, AT det må man bare IKKE. (Dette var ikke grunden til at Ugly døde, men fik vendingen pga stress da vi havde haft håndværkere), MEN vil anbefale ejere af små hunde, at huske at alle racer skal ikke behandles ens.. Fordi deres må det ene, er det ikke sikkert at en anden må det andet..

Dette er kun til info og ikke en svinetråd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uvidenhed....
Kommentér på:
uvidenhed....

Annonce