{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Gør mig sku trist :( {{forumTopicSubject}}

Blir sku så ked af at se alle de amstaffs på 6-7-8 mdr, som søger nyt hjem. jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor man får en hund uden at undersøge hvordan den er som hund (opdragelse/sind). Det er et stort ansvar at have hund, det er ikke bare noget man får for sjov skyld fordi den er SÅ sød som hvalp det kræver altså et ansvar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør mig sku trist :(
  • #1   29. okt 2007 Ja, det er virkeligt synd...

    Nogen mennesker NÆGTER bare at lytte efter når kyndige hundemennesker siger at DET IKKE ER EN FØRSTEGANSHUND!!!



  • #2   29. okt 2007 Ja det er vist godt nok generelt mange forskellige. Men nogle racer kræver altså lidt mere opdragelse.

  • #3   29. okt 2007 Modesty - Men så er du så en af dem der heldigvis fatter en bønne og ikke bare køber den fordi at din sidekammerat har en rigtig sej een smiley

    Satser jeg på *G*


  • #4   29. okt 2007 Ja, enig men ved så også at vi lære på forskellig måde,og nogle kan kun lære ved at prøve det selv.
    Måske også derfor at vi har så mange skilsmisser i Danmark, Man ved jo ikke hvad det er for man prøver, og ligesom man kan blive træt af ægtefællen, så kan man vel også blive træt af de krav som følger med det at have hund.
    Endelig er den race som de nævner en meget populær race hos de unge.
    Og så er der jo også den udbredte brug og smid væk mentalitet som er vokset frem de sidste år.


  • #5   29. okt 2007 Det kan helt sikkert lade sig gøre som første gangs hund. Amstaff er jo en fantastisk hund smiley

  • #6   29. okt 2007 Modesty - Ja, det er den rigtige måde at gøre det på smiley

    Min drømmehund er en Rottweiler.. Den passer til mig temperamentsmæssigt. Men den passer ikke ind i vores liv lige nu..
    For stor og for krævende...
    Men vi er da meget glade for vores lille hund alligevel smiley
    Men er glad for mit valg...
    Det ville knuse mit hjerte og jeg var blevet nød til at tvivle på mig selv som ansvarsfuld hundeejer, hvis jeg havde valgt en Rott alligevel og endt med at m´åtte gå af med den som 7 mdrs, fordi at den var for krævende....

    Håber bare engang at jeg kan ha' en Rott i mit liv *G*


  • #7   29. okt 2007 Det er fordi avler/opdrætter IKKE er kritiske nok og fordi en amstaff blir fremstillet som en nem hund.......men

    En amstaff kræver en leder for at fungere optimalt......og hvor mange kan være det? Har set utallige unge der for at "opdrage" hunden, sparker og slår den.............og det er sg noget øv. Siger ikke alle unge er sådan.......men hvilke hund kommer ud a den opdragelse.....

    det er bare min erfaring........fa,,,, synd for racen!!


Kommentér på:
Gør mig sku trist :(

Annonce