{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snik snak og glædelig jul tråden - vol. 52
  • #303   31. dec 2024 Her er lidt uro når der skydes meget af... jeg synes ikke der er den helt store forskel fra sidste år hvor Maggie ikke fik noget. Måske sover hun mere og der ignorerer hun det selvfølgelig.

Men... man kan åbenbart fuldstændig ignorere buldren og bragen i vågen tilstand hvis ens menneske har noget at spise... for det skal man da ikke gå glip af...

Hanne den nytårsmenu lyder helt fantastisk...!!!

• Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

Følgere: 73 Svar: 282
    #304   31. dec 2024 Oberst :

Ja det bemærkede jeg os da maden blev rettet an.
    Så glemmer man alt omkring sig smiley

• #305   31. dec 2024 Det er sovetid siger Sam, så et det altså fuldstændig lige meget at det buldrer og brager, sætter virkelig pris på at han er helt cool med fyrværkeri ??

profilbillede
  • #306   31. dec 2024 Sam siger det er vigtigt at holde rutinen, så der skal soves nu smiley

profilbillede
  • #307   31. dec 2024 Vi er bare hjemme i år. Passer egentlig fint nok - en del af mig ville gerne have middag med venner, men en anden del af mig har heller ikke overskuddet. Yngstemedlemmet er lige blevet puttet og nu hygger vi i sofaen

profilbillede
  • #308   31. dec 2024 Det går fint nok. Han løfter ørerne og kigger noget nervøst. Men kunne snildt koncentrere sig om min oksemørbrad smiley

• #309   31. dec 2024 3 ud af pt 8 hunde på matriklen sover.
    Ej jeg tror de andre 5 også sover men jeg kan ikke pt se dem smiley
    1 er på noget beroligende gel som lægges i munden hver anden time.
    De andre er ligeglade med fyrværkeriet.
    Der er dog næsten intet i år og det må være takket være det blæsende vejr.

profilbillede
  • #310   31. dec 2024 Her er der også fint ro på flokken. Dels er de alle tre ganske cool omkring fyrværkeri, og dels bor vi jo heldigvis på landet, så der er ikke noget helt tæt på.
    MEN der er marvben med fyld af hakket hestekød klar i fryseren til midnat under alle omstændigheder.
    De skal bestemt ikke snydes for guf, bare fordi de ikke er utrygge smiley

• #311   31. dec 2024 Her skulle man til gengæld tro, at nogle havde tømt hele containere fyldt med krudt. De skyder af næsten konstant.

Balder har reageret 2 gange. En gang da naboen skød af, og en gang da nogle unge smed et kanonslag, der fik huset til at ryste.

• #312   31. dec 2024 Hundene har lige været ude for sidste gang i år.
    Emmily reagerer ikke, og har aldrig gjort det.
    Sia kigger lige, når der bliver fyret noget af, men hun følger mig fint, og med høj haleføring, og hun virker på ingen måde bange smiley

Hundene har haft en radio tændt i køkkenet siden kl 16, og den får lov til at køre indtil i morgen. Mit køkken vender væk fra lyd og lys, så det er der hundene har været mest i dag.

• #313   31. dec 2024 Jeg vil egentlig gerne bare i seng smiley

Men noget siger mig at jeg er nødt til at vente et par timer endnu. Jeg skal også på min sædvanlige runde for at tjekke naboerne stråtag, når krudtet er skudt af.

Ellie snorksover ved siden af mig. Dorit ligger i sin kurv og gumler ben, og vogter det for piskatten, som endelig har tilgivet mig for at tage hende med i bilen smiley

• #314   31. dec 2024 .

profilbillede
  • #315   1. jan Godt nytår alle sammen, og jeg håber i kom godt ind i det.

Det er mit første nytår med Hilde og hun lå bare hos mig og var slet ikke berørt af det. Vi var et kort smut ude hos min ældste og børnebørn, men så ville jeg gerne hjem.

Jeg mistede min bedste ven, min far d 29, så der er ingen lyst til noget.

Men Hilde var helt fantastisk smiley

profilbillede
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 96 Emner: 26 Svar: 3.032
    #316   1. jan Det gør mig ondt, Staff smiley

Hundene og jeg kom godt ind i det nye år. Jeg gav dem Tessie, for at være helt sikker på, at de ikke blev urolige over fyrværkeriet. De sov igennem alt skyderiet smiley

Nu har jeg overladt Kenia til min exmand. For hvor lang tid ved jeg ikke. Jeg har ingen fast plan her og nu - skal tale med en adfærdsbehandler i morgen. Det var uendelig svært at køre hjem uden Kenia. Jeg føler så meget, at jeg svigter hende - og det var som om, hun vidste, at hun ikke skulle med hjem - kom hen til mig og "spurgte hvorfor" inden jeg overhovedet var i gang med at gå smiley
    Men jeg VED, at hun har det godt hos exmanden, så jeg skal lige tage mig sammen og tænke på, at der findes en løsning af en eller anden art.

Da jeg skulle give Vilma halsbånd på, gjorde hun som hun plejer - skyndte sig væk. Det er sådan en leg, hun har. I dag fik det Kenia til at gå hen og nappe hende smiley

• #317   1. jan Åh det er så hårdt Staff. Stort kram.

Balder sov gennem stort set hele aftenen. Han løftede kun hovedet et par gange for så kort efter at sove videre. Desværre havde vi en meget nervøs kat i går/nat, så der skal tænkes løsninger for ham.

Kommentér på:
Snik snak og glædelig jul tråden - vol. 52

Annonce