{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Personlig "erfaring" om disse racer. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have lidt mere at vide om disse racer:

Greyhound
Galgo
Alle Collier.
Alle Terriere.

Nu mener jeg ikke fakta/facts, men personlig erfaring altså om hvordan hunden er derhjemme og sådan.. smiley Nogle der gider give deres erfaring videre?

//Møgungen

PS. Husk at skrive hvad race i fortæller om ^^

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Personlig "erfaring" om disse racer.
  • #1   22. okt 2007 Alle Terriere?

• #2   22. okt 2007 Til......... Ja..... Til at vide det smiley Jeg skal vide det ;D *G*
    - Skidt pyt smiley Bare Westieen

• #3   22. okt 2007 Westieen er en rigtig god race mener jeg.
    Den kræver lidt pelspleje, den er lærenem, men på sin egen måde;)
    Det er en glad hund og den er ikke særlig hidsig overfor andre hunde..
    Det er ikke den hund der gør mest, men heller ikke mindst. Den kan klare en masse og en rigtig hyggehund også... Mere?:)

• #4   22. okt 2007 Af terriere er de vigtigste Westien, Foxterrieren og lidt andre ^^

• #5   22. okt 2007 Trine J: Gerne mere, sådan med gåture, gøen, osv. ;O

• #6   22. okt 2007 Weestien er som Trine siger, en meget lærenem og 'nem' hund. Sådan har jeg da opfattet det! (Min veninde har én) Jeg har bemærket at de ikk gør så meget og har det ret nemt med andre hunde:)

• #7   22. okt 2007 Altså gøen, den gør hvis den er bange (f.eks. med krudt, det er de ikke vilde med, men er der vel ikke mange der er:) ) Men vi har aldrig oplevet at Cæsar gøede når han var selv, skulle sove eller noget som helst, kun når han blev bange, og hvis han så sig selv i vinduet knurrede han:D
    Når vi var ude og gå ville han snakke med alt og alle, så vi havde den ikke løs, for hvis han så en hund så skulle han altså snakke.
    De er også vilde med ældre mennesker, børn og unge.
    Men den var ikke så vild for mænd om aften, så hvis der gik en stor mand bag os om aften så kiggede den bagud hele tiden, så den er også beskyttende, på trods af sin størrelse;)
    Den har en god appetit, så menneskemad var den helt vild med...
    Vores var også god til at sove længe:D
    Og som sagt har vi aldrig haft problemer med den skulle være selv eller sove et andet sted end os.

• #8   22. okt 2007 Så jeg synes generelt er det en god race og er en rimelig begynderhund...

Kommentér på:
Personlig "erfaring" om disse racer.

Annonce