{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Personlig erfaring - Westie {{forumTopicSubject}}

Hejsa....

Jeg er i gang med den tidskrævende og spændende proces at finde frem til hvilken race der vil passe ind som hund nr. 2 i vores lille familie.

Jeg har snævret det ind ved at læse i bøger og på nettet. Men jeg synes nu engang at man får mest ud af at høre fra nogen der selv har hundene i hverdagen...

Og den race jeg her gerne vil høre mere om er Westien... Er der nogen af jer der har erfaring med dem, og som vil dele lidt ud af sin viden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Personlig erfaring - Westie
  • #1   10. sep 2007 yep er vokset op med en så kan da fortælle lidt..G...

Vores var utrolig aktiv og altid en glad lille fyr.
    de er jo fremavlet til jagt, og det vidste vores godt.
    det eneste minus jeg kan se er at de skal trimmes og ofte, men ud over det syntes jeg det er en fremragende familiehund rimelig overbærrende med alle andre elsker børn....
    og de fleste bliver ret gamle.....vores blev aflivet for få måneder siden i en alder af 16sommre vi savner ham meget......
    men ved ikke om man kan kalde det viden...G...

• #2   10. sep 2007 en skøn lille hund, fyldt med gå på mod og charme, en selvstændig race, der ved hvad den vil, men også kan være fuldt ud samarbejdsvillig, hvis du er sjov og spændende nok...........siger min trænererfaring gennem mange år med denne race :0)

• #3   10. sep 2007 Det er lige den slags jeg mener... og gerne mere... i skal endeligt skrive...

Jeg skal lige ud lidt... men kigger ind når jeg er tilbage...

Og på forhånd tak smiley

• #4   10. sep 2007 Hej

von Bierlich herinde har en kennel med Westies, Kennel House of Hunters. Hendes hjemmeside kan du finde på Google ved at søge på kennelnavnet.

Held og lykke i jagten på den bedste hun for dig.

• #5   10. sep 2007 Jeg havde en Westie han i 16 år og han var bare den mest vidunderlige hund smiley
    Kan helt klart anbefale racen...

Kommentér på:
Personlig erfaring - Westie

Annonce