{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

LP- træning i Jylland (give/vejle/kolding/vejen) {{forumTopicSubject}}

Hej

Lp-træning i Jylland, sådan i omegnen af Give, Vejen, Kolding eller Vejle.. Er der nogen der ved hvad der er af træning i området?
De respektive kredses sider hjælper mig ikke. Og der er pt ikke hold oppe på hundeweb.
Privat har også interesse - men det skal være program lydighed. Ikke blot et hyggehold til husbehov.

God aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LP- træning i Jylland (give/vejle/kolding/vejen)
  • #1   8. okt Kontakt DKK kreds 4, de må have LP, hold på programmet

  • #2   9. okt Anni - Kreds 4 har næsten ingen træningspladser tilbage, og den der er tilbage i nævnte område, har så vidt jeg ved ikke LP.

  • #3   9. okt Jeg kan intet finde på de respektive kredses hjemmesider og facebooksider i hvert fald.
    Jo om ringtræning, rally, familiehundetræning osv. Jeg skal være ærlig jeg ikke har ringet til folk og spurgt..
    Men det må da være muligt at træne lydighed i andet end DCH i den centrale del af Jylland.


  • #4   9. okt Malene øv, det er da træls, at sådan en stor forening som DKK næsten ikke har flere træningspladser.

    Ginne, jeg kan prøve at lave et opslag i byens facebookgruppe og spørge om der er nogen der ved hvor man kam træne det.


  • #5   9. okt Synes sådan helt generelt at det virker rigtig svært at finde steder at træne DKK LP programmet. Jeg har givet op: Der er ikke pladser på hold på DKKs træningspladser og der er virkelig langt mellem DKKs træningspladser. Hos de private skal man tilsyneladende kende nogen, der kender nogen for at komme ind. Plus de private pladser udbyder ofte hold fx om formiddagen. Fedt nok for dem der kan det, men det hænger ikke sammen med et arbejdsliv.
    Men det er nok ikke så mærkeligt at det går den vej. DKK har mildst talt ikke særlig meget fokus på at man kan andet med hunde end udstilling.


  • #6   9. okt Mette - Øv, men nok også lidt mit indtryk.
    Jeg havde en plads på et skønt hold på østfyn - virkelig noget af det bedste hundetræning jeg har gået til igennem mine år..
    Men har måtte kaste håndklædet i ringen grundet midlertidig flytning (langt væk) og forventer ikke det bliver et nyt hjem på fyn jeg lander i.. i hvert fald ikke i denne omgang.
    Men ærgerligt at stoppe noget som man synes er fedt..

    Anni - det tænker jeg, jeg prøver når jeg ved med sikkerhed hvor jeg lander smiley


  • #7   9. okt Jeg har lavet et opslag i Kolding gruppen omkring middagstid.
    Desværre endnu ingen henvendelser.
    LP er åbenbart ikke moderne mere siden der næsten ikke findes træningssteder til det.


  • #8   9. okt Typisk mig at falde for noget old fashion…

  • #9   10. okt Jeg ville spørge Winnies hundivers i Egtved Vejle. Hun træner en del Lp.
    Eller Hotdog hallen i Hedensted hvor man kan betale for medlemskab. Tror ikke der er undervisning men LP fællestræning kan jo også give en masse input, inspiration og motivation.


Kommentér på:
LP- træning i Jylland (give/vejle/kolding/vejen)

Annonce