{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS på hund
  • #1   2. sep Tractive kan. Man betaler dog et abbonoment og det er ret dyrt.

  • Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

    Følgere: 62 Svar: 266
    #2   2. sep Jeg har en gps. Tror det er den som nævnes overståede. Men vi har aldrig fået taget den i brug.
    1 synes den er for klodset
    2 kan ikke finde ud af at bruge den.

    Tror jeg betalte 1500 kr i abonnement for 2 år.


  • #3   3. sep Jeg har en Chipolo - den har en rækkevidde på 60m, og betyder at jeg kan lokalisere Sheena på egen matrikel, når hun også er forsvundet i højt græs, krat o.lign., for at fange mus. Den koster ikke mere end anskaffelsesprisen, og er på størrelse med et lidt tykt hundetegn.

  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 829
    #4   3. sep En glen smiley ? Dem er der ikke mange af, må man spørge hvor den er fra ?

    Med mit kendskab til racen, ville den slet ikke få lov, at løbe løs. Den ville som alternativ få lang en line på smiley Men derfor er en GPS stadig en god ting.


  • #5   3. sep Tænker også lidt. En glen man har løs smiley Der er jo et ret heftigt og uspoleret jagtinstinkt i sådan en. Er det en ung hund der endnu ikke har opdaget sit jagtinstinkt eller er det en af de få der mangler jagtinstinktet?

  • #6   3. sep #3 den lyder ikke tosset.

    Hun er fra internat og ikke 100% ren, der er lidt gravhund i.... fordi det da absolut hjælper på hørelsen .. not.
    Så hut vi ved endte hun på internat efter ejeren døde.
    Hun render som sådan ikke væk, og det vi "taber" hende på, det er som regel mus eller andet hun kan grave efter. Når først hun graver, så har hun tunnelvision. Eller at finde klamme ting i buskadset...hun har præsteret at finde og æde en menneskelort (fordi folk osse er klamme).
    Staffyen er faktisk Flink til finde hende, men vi skal lige ramme sporet først.


Kommentér på:
GPS på hund

Annonce