{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ehm... det har vist regnet lidt...
  • #1   14. jul det er seriøst dårligt vejr ... i går skulle vi flytte for vores søn og hans kæreste, fra Aarhus til Silkeborg, det var noget af en omgang i det vejr ...

    Jeg har virkelig virkelig ondt af specielt de børnefamilier der skal få tiden til at gå i DK med det vejr ... en ting er det ikke behøver at være voldsomt varm, det kunne mange nok leve med, selvom bade vejr ville være dejligt, men kunne det dog bare være tørvejr ...

    Og så al den fugt det skaber, fx ovre i "min" skov, træer og buske laver jo et tag, så skovstierne bliver ikke rigtig tørre, det elsker de der LORTE dræbersnegle, det er nærmest et forhindringsløb efterhånden at gå der, de er alle vegne og nogle steder ligger de i klumper ...

    Sydpå ved jeg de nogen steder sprøjter for fx myg i plagede områder, jeg synes man skal lave et eller andet landsdækkende mod de røde snegle, også på off. områder ..


  • #2   14. jul vi droppede andet end tisserunder igår... staffyer smelter jo i regnvejr eller nåwet.
    Men hun havde en fest med vandpytterne.


  • #3   14. jul Oda er ligeglad, da vi fik hende (hun var jo 3½) sagde opdrætter at hun hadede at få våde poter .... det er LØGN smiley ... hos os går hun gerne i regn og i diverse pytter og åer ...

  • #4   16. jul Balder gider seriøst ikke regn. Han nægter ikke at gå ud, men han bliver hurtigt færdig og vil hjem igen. smiley

Kommentér på:
Ehm... det har vist regnet lidt...

Annonce