{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Ehm forstoppelse?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har de sidste par dage haft ondt i maven, haft alt for meget luft i maven, været temmelig oppustet og tendens til kvalme!

Jeg kan godt komme på wc, men har en fornemmelse af at jeg skal på wc HELE tiden men når jeg så endelig kommer derud skal jeg intet! Det er en rigtig ubehagelig følelse og tænkte om det måske kunne være forstoppelse??

I såfald hvad kan jeg selv gøre for at hjælpe til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ehm forstoppelse??
  • #1   11. apr 2010 Charlotte: noget der virker hurtigt??

  • #2   11. apr 2010 Du skal dog huske at drikke virkelig meget vand til husk - ellers giver det bare forstoppelse.
    Ellers kan du købe noget på apoteket som hedder Moxalole eller Laxoberal. Det er dog begge ting noget som ikke må tages med daglig basis.
    Moxalole fåes i små breve, som du blander op med vand, juice eller andet du har lyst til. Men skal siges at det smager VÆMMELIGT. Men har været på det i over en måned nu (er igang med en udredning på sygehuset) så man vænner sig til det, og det virker så du kommer af med noget.
    Laxoberal er nogle dråber du skal tage 10-15 af 2 gange om dagen. Det hjælper også til at du kan komme på toilettet smiley

    Og så håber jeg du snart ''får gang i det''. Der er ikke noget værre end at døje med maven!


  • #3   11. apr 2010 Marlene: argh det jo det mine klienter får:-( øler mig virkelig gammel nu!! Men har det sygt dårligt...

  • #4   11. apr 2010 Ja det er træls at have det sådan. Men mange unge piger har problemer med maven - mange flere end man tror. Det får jeg altid at vide ved lægen eller på sygehuset når jeg er til undersøgelser og samtaler.
    Men det virker. Du kan blot nøjes med at købe 6 breve Moxalole. Det er jo lidt dyrt, men kan jo forhåbentlig være at det kun er den her enjelte gang det er nødvendigt.


  • #5   11. apr 2010 ja ellers så er laktolose måske også værd at prøve.

Kommentér på:
Ehm forstoppelse??

Annonce