{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Det der forbud der ?! ehm.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa folk..

Jeg har totalt opgivet og følge med ang forbudet mod muskelhunde..

er der ikke en der kan svare mig kort på om det bliver indført eller ej ?

Og til os der har en/flere, hvad skal ske med dem ?

Det er ikke til at diskutere om det er iorden eller ej, søger bare et svar på hvad det bliver til smiley

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det der forbud der ?! ehm..
  • #1   10. aug 2009 Super smiley

    Er det noget i tror der bliver indført så eller ?

    Og som spurgt før; hvad skal der ske med de hunde der er i DK ?


  • #2   10. aug 2009 HVIS der bliver indført forbud mod visse racer, vil de "forbudte" racer sandsynligvis kræves neutraliseret.
    Ingen ved dog endnu om der kommer forbud i en eller anden form.


  • #3   10. aug 2009 JEG tror at der bliver indført nogle restriktioner, som skal gælde fra en eller anden dato. Jeg TROR ikke på at der sker noget med de hunde, som er her i landet nu, men jeg TROR at der bliver noget for de hunde, som fødes fremover. HVAD det bliver, aner jeg intet om:-)

  • #4   10. aug 2009 Jeg kunne jo være heldig i vidste lidt mere.. for jeg har slet slet ikke gad høre efter når de snakker om det, for det er ikke andet end mudderkastning eller hvad man siger.. den bliver bare givet videre til en anden, som igen, giver den videre, og ingen tør tage stilling.. men okey.. det parti der får det indført, mister nok mange stemmer til et valg, pga alle de hunde ejere der bliver sure på dem..

  • #5   10. aug 2009 *det parti der får det indført, mister nok mange stemmer til et valg, pga alle de hunde ejere der bliver sure på dem*

    Tjaaaaaa eller også får de en masse stemmer fra dem,. som er lykkelige for de tiltag der nu må blive taget:-)


  • #6   10. aug 2009 Alt andet lige tror jeg ikke det parti vil miste stemmer... Tværtimod faktisk...

    Der er alt for mange angreb af muskelhunde i tiden. Så er jeg sådan set ligeglad med om enkelte individer kan styre deres hunde, faktum må jo bare være at for mange ikke kan.

    Her vælger man så at straffe de mange, og som jeg personligt ser på det, så er det fint.
    Jeg har ikke lyst til at skulle hverken bides, og det samme gælder mine unger og hunde.

    Det er beklageligt at det vil ramme dem som kan styre deres hunde, men sådan er det jo med alt. Ligemeget hvad kan man aldrig stille alle tilfreds


  • #7   11. aug 2009 Thomas : Du er vel forfanden ikke så snæversynet så du regner med alle bare farer på dig og skambider dig ? Hvis du er så bange for hunde hvad fanden har du så hund for ? for at beskytte dig eller hvad ? lamt....

  • #8   11. aug 2009 *Hvis du er så bange for hunde hvad fanden har du så hund for *

    Nu kan Thomas jo godt være bange for visse hunde og ikke andre. JEG er søreme da heller ikke tryg ved alle hunde, men det skal da ikke forhindre mig i at have mine hunde??


  • #9   11. aug 2009 Christian...
    Hvor ser du jeg er bange for hunde ?

    Jeg skriver jeg ikke har lyst til at blive bidt af en hund som ejeren ikke kan styre, og som er skudt i roen...
    Tror heller ikke du har lyst til at blive bidt...

    Nu har jeg 2 dansk svenske gårdhunde... Tvivler på de kan beskytte mig imod ret meget, men omvendt, så har jeg heller ikke det behov... Hverken for at skulle beskyttes eller for at have en potensforlænger i snor... Temmelig simpelt

    Så indtil du kan både læse og forstå, så må du jo øve.... smiley (Sæt i værk)



  • #10   11. aug 2009 Citat : "Jeg har ikke lyst til at skulle hverken bides, og det samme gælder mine unger og hunde"

    Måske vi skulle lære og huske hvad vi skriver så ? (sæt i værk)

    Og nu er det jo ikke alle hunde der farer på dig og bider dig.. de gør det jo ikke for sjov.. en hund angriber ikke umotiveret bare for at ha det sjovt.. Og alt snak om at det er kamphunde og lort.. det er forfærdeligt.. der findes ingen kamphunde i DK.. der findes muskelhunde.. og det er alle hunde efterhånden i følge medierne.. en Amstaff bider = Det er blevet en kamphund.. okey.. det var en hund.. en Schæfer bider = det bliver til en kamphund.. en Labrador bider = så er den sørme også en kamphund.. den danske befolkning har en totalt forkert holdning til alt.. det nytter ikke og gøre en hund ulovlig bare fordi der har været lidt uheld.. det er okey reglerne skærpes, men ligefrem og gøre det ulovligt ? gravhunden burde jo være stemplet som kamphund også.. men når det er kongehuset er det jo helt okey.. det kan jeg godt se.. det er da fair nok.. GU DET EJ.. hvis en amstaff skal aflives fordi den bider så skal den tykke franskmands hund også ha sprøjten..


  • #11   12. aug 2009 Christian...

    Ikke at have lyst er simpelthen i din verden det samme som at være bange ?
    Ach du lieber

    men resten af hvad du skriver har du ret i, det øverste er dog noget værre sludder


Kommentér på:
Det der forbud der ?! ehm..

Annonce