{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbud
  • #1   28. maj 2007 Det håber jeg da ikke at der!

  • #2   28. maj 2007 hundene neutraliseres og lever deres dage ud selvfølgelig.

  • #3   28. maj 2007 alle tavleløse AST Selvfølgelig smiley

  • #4   28. maj 2007 Britta-Peaceful-Bull's B


    Det er der åbenbart mange der sys smiley
    men hver gang jeg beder dem fortæller hvorfor kommer der intet svar, derfor denne tråd. så kan folk komme på banen smiley


  • #5   28. maj 2007 Kan vel ikke skade *SS*
    Bør vel i stdet forbeder det blakked omdømme((=;


  • #6   28. maj 2007 hund som ejer smiley LOL

  • #7   28. maj 2007 Hvis al avl på tavleløse hunde blev forbudt ville det være svært at få øje på ulemper ved det.

    Bortset naturligvis fra dem der synes det er "spændende" at blande


  • #8   28. maj 2007 tja, jeg vil ikke snakke om alle andre hunde, da amstaff af dem jeg holder af, og der jeg ønsker kraftig forbedring.. Kender ikke til alle andre tavleløse hunde, så kan ikke udtale mig om det er et stort problem.


  • #9   28. maj 2007 nemmerlig smiley

  • #10   28. maj 2007 de bliver jo ikke mere lovlige af at hente dem fra udlandet. smiley

  • #11   28. maj 2007 Jeg ville aldrig købe en ast med tavle men en blanding vil jeg gerne... Da jeg kun har positive oplevelser med dem der er blandet...

  • #12   28. maj 2007 amstaffs fra udlandet er der da intet galt med, så længe de er fra en FCI kennel

    Mark: undrer det dig at jeg er enig?
    hva hva hva???


  • #13   28. maj 2007 Fordi jeg kun har haft problemer med tavle hunde.

  • #14   28. maj 2007 Hunde med diverse sygdomme. Hd slidtgigt epilipsi diskus løs knæskal osv osv...

  • #15   28. maj 2007 ja det var ikke under kontrol jeg mener for dem som ikke burde have amstaffer som gerne vil have en og ikke vil give så meget for den som de koster fra udlandet vil da bare købe dem af en som har bragt dem ulovlig til landet

  • #16   28. maj 2007 jeg syntes ikke at de problemer som ast har skal gå ud over andre tavleløse hunde.

  • #17   28. maj 2007 altså give så meget for en med tavle det var det jeg mente

  • #18   28. maj 2007 stadig

    de ryger under det forbud Mark foreslår

    og Blandinger har altså osse de problemer

    fordi man blander 2 racer kommer man altså ikke uden om de arvelige sygdomme der ligger i racerne



  • #19   28. maj 2007 Jo sikkert men dem har jeg bare ikke oplevet endnu... Jo men når man er vokset op med hund og de hunde der kun har været problemer med er tavle hunde så holder jeg mig fra dem....

  • #20   28. maj 2007 ja men pitbull blev også ulovlig men de er her stadig og nu er der slet ikke nogen der har styr på hvem der har en og hvem der ikke har fordi de bliver registreret som en anden hund så selv om at jeg også støtter at der skal tavler på amstaff så kan der komme større bivirkiner bagefter

  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #21   28. maj 2007 Det ærgrer mig bare helt vildt hver gang, der oprettes en tråd med jeres pragfulde hunde, at der skrives så meget ævl og bævl. Mest fra dem som ikk kender noget til racen eller fra dem som kender en, der kender, der har et billede af tordenskjold og som har haft en uheldei oplevelse med lige netop denne race. Hvis de gad kikke på statestikker over de hunde, der bider/overfalder mest er de ikk i top. Undskyld men sku lige ha det ud af sidebenet. uvidenhed er roden til alt ondt.


  • #22   28. maj 2007 Det må du jo så selvom... Jeg er ligeglad har mine erfaringer og dem holder jeg mig til...

  • #23   28. maj 2007 Man tilbage til sagens kerne der er jo at der skal gøres noget ved overfald og andet ellers bliver den forbudt men det burde den jo allerede være da den race ligger så tæt på pitten...

  • #24   28. maj 2007 Amstaff pittbull hvad er forskellen størrelsen og farver og ikke andet....

  • #25   28. maj 2007 susanne l: hvis man laver forbud mod ast oså så bliver det jo lidt sværere at kamuflere en pitbull, lidt ala to fluer med et smæk.

  • #26   28. maj 2007 alias det er jo heller ikke alle der er registrert

  • #27   28. maj 2007 uvidenhed hersker desværre stadig meget herinde.
    Tavleløs ast avl forbudt vil ikke gøre andet end at gavne racen.

    som jeg også skrev igår burde import reglerne laves om, så alle hundene skulle leve op til de danske standarder mht, til tjek af sygdom mm.


  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #28   28. maj 2007 der er nok ingen tvivl om, at racen vil vinde stort, ved at der ikk bliver avlet uden tavle. Det er en race med nogen specifikke gener, som er blevet fremavlet i generationer, for at hunden skulle udfylde sit formål. Det tar lang tid før de gener er dæmpet. Ved at opdtrætterne i dk har gjort og stadig gør et stort arbejde for at forbedre racen. de har en viden og en expertice omkring hunden der er guld værd. I mine øjne er det fuldstændig ansvarsløst bare at lave et kuld, uden at vide hva det er der bliver blandet sammen. Det er kun befordrende for fordommene. Gå på udstilling og se de pragtfulde dyr, der står side om side- blide som lam.
    ps. vil bare lige sige jeg er ikk ejer af en- er newfoundlandfreak


  • #29   28. maj 2007 Nej tror desværre at det er jer der ikke ved hvad i taler om.

  • #30   28. maj 2007 lige som med forsikring nogle steder, stamtavlen skal indsendes smiley sådan burde det os være med reg.
    er hunden ikke reg. beslaglægges den, og ejeren får en bøde.


  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #31   28. maj 2007 alias du læser da som de blinde slås

  • #32   28. maj 2007 Det er så nedern at folk er i benægtelse og ikke kan se objektivt på tingene.

  • #33   28. maj 2007 mark hvis det er mig du mener der er uviden så prøv at læs hvad jeg skriver jeg går også ind for tavler men man skal også tænke på hvad der kan komme af ting af problemer med dem der ikke lige syntes at det er en god ide

  • #34   28. maj 2007 susanne, At du føler dig truffet, er lidt surt, jeg skrev ikke til nogle præcis, for så havde jeg skrevet navn på smiley

  • #35   28. maj 2007 loppen G:
    jeg læste vist også som de blinde slås, lige da jeg læste dit første indlæg*GGGG*
    For min skyld kunne man da godt forbyde avl på alle tavleløse hunde og indføre strenge importrestriktioner a la de danske avlsrestiktioner..... Så kom vi også problemet med import fra østlandene il livs - og gør det i et hvert tilfælde sværere for hundehandlerne!!
    Ved ikke hvor effektivt det franske system er, men det kunne da være interessant at vide!!


  • #36   28. maj 2007 mark det var bare for det du skrev bagefter hang sammen med noget af det jeg havde skrevet derfor gik jeg ud fra det hvde været mig du mente men det er nu også lige meget smiley

  • #37   28. maj 2007 ..Hjortsholm .:
    Ja der er ufatteligt, men folk når hurtigt i "det røde felt" ((=;
    Alias og Loppen:
    I misforstod vist hinanden. Alias´s første indlæg kunne læses på flere måder, men rent faktisk er i enige!!


  • #38   28. maj 2007 konklution.

    205gange er tråden læst. ikke en har ku kommet med noget ordenligt omkring hvordan racen ville have dårligt af at alt avl uden tavle blev forbudt.


  • #39   28. maj 2007 havde du forventet det? *G*

  • #40   28. maj 2007 Tror der findes rigtig mange mennesker der er glade for at DU Mark Blom ikke er den lovgivne faktor omkring hold og avl af hunde...

  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #41   28. maj 2007 For det første var mit indlæg ikk møntet på nogen speciel, men en generel betragtning på tråde om disse hunde. Er lidt forundret over den måde Alias farer frem på. Jeg er sikkert uvidende på mange punkter, men det gør jo ikk Alias til expert, hvad man nok ku få indtrykket af. og jeg hverken fnidrer eller fnadrer, men læs dog hva jeg skriver.
    lise juul-
    jeg er slet ikk i det røde felt. er ikk engang håndvarm:)


  • #42   28. maj 2007 Be Nice..
    Hørte ikke lige dit Nr. blive ringet op


  • #43   28. maj 2007 Bartok .

    Jep, vi skulle jo nødig få en masse gode amstaffs smiley



  • #44   28. maj 2007 Men udover det så kan jeg da så afgjort ikke se problemmet i tavle-løs avl jeg giver da hellere end gerne mindre for min hund hvis dette betyder jeg ikke får et stykke Toiletpapir med for det er lige nøjagtig hvad det er set med mine øjne

  • #45   28. maj 2007 Men udover det så kan jeg da så afgjort ikke se problemmet i tavle-løs avl jeg giver da hellere end gerne mindre for min hund hvis dette betyder jeg ikke får et stykke Toiletpapir med for det er lige nøjagtig hvad det er set med mine øjne


    Ja, Det viser jo os meget om din forståelse og dine glimrende argumenter.

    hehe


  • #46   28. maj 2007 så konklutionen er nu 231 læste. og STADIG ingen der kan sige noget fornuftigt imod. smiley

  • #47   28. maj 2007 Mark Blom..
    Kunne det tænkes at din og andres fornuft ikke lige spiller sammen... DOHHH....
    Fornuft er at spare penge på nytteløst Papir som der under alle omstændigheder kan fuskes med så HVAD er ideen i det...


  • #48   28. maj 2007 Stadig intet fornuftigt smiley

  • #49   28. maj 2007 Bartok - Kan altså godt li' dit billede, det siger "Jeg har det hele i munden, men har intet at have det i" smiley

  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #50   28. maj 2007 jaja. mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

  • #51   28. maj 2007 Mark Blom..
    Du har givet vis ret når du mener at DKK er så absolut de eneste rigtige der kan dele toilet papir ud til de priser men jeg tager nu hellere ned i den lokale brugs og køber mit da det jo er der jeg så vil få mest for mine penge


  • #52   28. maj 2007 Loppen..
    Og netop derfor er der jo nogen der vælger at købe Tavle-Hunde.. Hehe


  • #53   28. maj 2007 Fakta :
    Dkk Er de eneste med 100% Fci tavler i dk med Ast. smiley
    Dkk, har gode restriktioner for racen .
    men ja, Heller gå ned på hjørnet og købe en efter utjekkede forældre.


  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #54   28. maj 2007 bartok
    lige præcis den indstilling du har er altødelæggende for en saglig diskusion


  • #55   28. maj 2007 Dit forståelses niveau for hunde og selve idéen med stamtavler ser ud til at være ret lav, Bartok smiley Du køber måske også billigt toilet papir, men kan ikke forstå den hæslige kløe du får i numsen? smiley

  • #56   28. maj 2007 Mark..
    Nu er det jo sådan at hvilken som helst han kan påståes at være faderen til kuldet medmindre der foretages DNA test og da dette ikke er tildfællet kan der altid snydes uanset Tavle eller ej...
    Hvis du benægter dette er du nok ikke den skarpeste kniv i skuffen....


  • #57   28. maj 2007 bartok, du er da den eneste her i benægtelse ? du har endnu ikke ku svare mig imod, men bliver ved at komme med nye dumme ting ?

  • #58   28. maj 2007 Mark..
    Kald det hvad du vil jeg er lidt ligeglad men de ting der kan forekomme med fusk under alle omstændighedder kan du jo ikke benægte


  • #59   28. maj 2007 din Grundlag for køb af hund af meget typisk for mennesker som ikke helt har fattet pointen og sat sig ordenligt ind i tingene.

  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #60   28. maj 2007 he he pink

  • #61   28. maj 2007 Smutter lige ned og laver mad, Ser frem til dine gode argumenter når jeg er tilbage.

  • #62   28. maj 2007 Mark...
    Så er det jo kun godt at det er så tydeligt at du har ****NOT***


  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #63   28. maj 2007 bartok
    hvis det er dit argument og indfaldsvinkel for avl uden tavle sir jeg bare tak for kaffen


  • #64   28. maj 2007 Loppen..
    Vil du have kage til *gg*


  • #65   28. maj 2007 Loppen - Som du selv sagde, "Mod dumhed, kæmper selv guderne forgæves". Sådan er det at diskutere med en som har det hele i munden, og dog alligevel intet fornuftigt at sige.

  • #66   28. maj 2007 Pitt linerne er der ellers populære og alle amstaffs liner fører tilbage til en pitt....

  • #67   28. maj 2007 Rilau..
    Kald det hvad du vil men for mig ser dette ud som om der ikke er plads til at jeg har mine egne meninger...
    Beklager men jeg er sq ikke lige klar til at melde mig ind i rygklapperklubben


  • #68   28. maj 2007 Bortok - Jamen søde ven, vi vil da bare ha' nogle ordentlige argumenter for dine meninger, ellers er det jo bare fis i en horn lygte smiley

    Hvorfor synes du ikke at blandinger af ast skulle forbydes? smiley Kom med det, vi vil så gerne høre din mening smiley Det er jo det hele den tråd efterlyser...


  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #69   28. maj 2007 alias
    nu var det ikk lige mig der fik bragt det farvede felt på bane:)
    Uvidenheden jeg omtalte var møntet på de personer, som udtaler sig om avl uden tavle-blande hva som helst- uden tanke på resultatet. den gængse opfattelse af amstaff er nu at den bider alt og alle- hvilket jeg forøvrigt mener er noget sludder. jeg kan godt forstå du farer i blækhuset over mange ting. Følger egentlig meget med i jeres race og har faktisk ikk blandet mig meget i debatten, da det jo ikk er "min" race, men synes det var et rigtig meget seriøst oplæg. Jeg er meget enig med dig i næsten alt ( nogen ting ved jeg jo ikk en fløjtende fis om:) ) men føler nok oss der er en del ting der får dit pis i kog- især uvidenhed. Men absolut ingen bad feelings her


  • #70   28. maj 2007 Rilou..
    Det er da ganske simpelt.
    Jeg ser ingen grund til at ofre mere end nødvendigt og det er lige hvad jeg kommer til for at få et stykke papir..
    Både jeg og hunden er ligeglade med papiret og hunden er ikke mere hund med end uden det er stadig en hund jeg køber og sådan er det..


  • #71   28. maj 2007 White rock ud af ruffian laver da kuld hvor nogle af hvalpene er registeret som pitts og andre som amstaffs..
    De sidste 70 år i fis i en hornlygte....


  • #72   28. maj 2007 Bartok - Det har du måske ret i, men lige pt. blir der jo drevet rov-avl på ast'en, uden at tage hensyn til de individer der bestemt ikke burde avles på. Fordi der nu er så mange hvalpe er det svært at finde egnede familier, og ellers er sælgerne egentlig bare ligeglade hvem der køber en hvalp, så længe de lægger pengene på bordet. Priserne på "ægte uden tavle" hunde er jo også steget enormt, næsten på højde med tavle hunde. Hvorfor så ikke købe den et sted hvor man ved at folk har styr på hvad de laver, fremfor nogen som bare synes at deres lille buller da fortjener at blive mor?

  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #73   28. maj 2007 alias
    ja det sys jeg oss smiley

    bartok
    du har da bare totalt misforstået,hva avl med eller uden tavle betyder. Tror du virkelig den skide tavle koster formuen??? Det er selve det avlsarbejde-mangeårigt- der ligger bag, for at få så sunde og temperamentsfaste dyr som muligt. få de hunde ud af avlen, som har skavanker. ved avl uden tavle blandes der jo hva som helst uden tanke på hva for nogen dyr det ender med at blive. Ofte er det dyr der ikk kan avlsgodkendes- af den ene eller anden årsag- man bruger. Og hvis det er penge du tænker på, så er en tavleløs hund-med alle de usikkerhedsmomenter,der findes- ikk ret meget billigere.
    Hva fuks og fiduser angår, så findes det alle steder så det er en dårlig undskyldning. Find din opdrætter med omtanke. Og ja tak. et stk æblekage ville lune


  • #74   28. maj 2007 lige et spørgs mål men selv om at der er fine papir på amstaffen så kan man da stadig avle med de forkerte

  • #75   28. maj 2007 x

  • #76   28. maj 2007 Loppen - Husk creme fraiche til din æbletærte smiley Det er guld værd smiley

  • #77   28. maj 2007 hmm. syntes det er fint hvis der menes at avl uden tavle skal forbydes ved ast. og ja det vil da helt sikker gavne racen. men hvorfor er det at det skal gå ud over alle andre racer og blandinger der findes. ?
    jeg fatter det ikke, lad da de der vil have tavler have dem i fred, og dem der ikke vil, ja de må vel også have lov til det. igen hvis ast kan have så store konsekvenser for tavleløs avl generelt så drej nøjlen for den race.


  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #78   28. maj 2007 Susanne
    ja det kan man- desværre
    der er brodne kar overalt. lige netop derfor er det vigtigt, at lave sit hjemmearbejde til ug. Alle opdrættere kan lave et kuld, der ikk bliver som forventet, selvom de rigtige intentioner er der. det er levende dyr vi har med at gøre, men forhåbentlig lærer man af det og tar dyrene ud af avlen. Der er ingen der påstår man får perfekte dyr kun ved hjælp af, at avle med tavle. det kræver en stor portion ansvarsbevidsthed og erkendelse af at ikk alt går som planlagt


  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #79   28. maj 2007 pink
    nej føj, det sure skie ka jeg ikk li, men flødeskum


  • #80   28. maj 2007 Moster lagkage - Nu er det jo lige ast blandingerne der er så meget bøvl med, derfor dette forslag.

  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #81   28. maj 2007 moster lagkage
    det er da helt fortvivlende når der kommer et indslag som dit. SÅ LÆS DOG TRÅDEN igennem, før du skriver


  • #82   28. maj 2007 ok men så vil det sige at det kan ske det samme som med ast uden papir at der endnu engang bliver avlet på de forkerte for det er jo ikke forbudt at avle på en der kun har papir uden at være avls godkendt så er i da på samme sted igen og det er ikke for at jeg ikke syntes at i har ret

  • #83   28. maj 2007 alias syntes det lyder fornuftig det du skrev

  • #84   28. maj 2007 mine hunde skal ikke forbydes pga en skide manglende tavle de har intet gjort .
    kan heller ikke se det skulle hjælpe en dyt på noget problem udover avlerene men da ikke på statesikkerne eller dårlige episoder .
    måske folk kunne være mere kræsne med hvem de sælger til og måske via kontrakt kræve de tilmelder sig og gennemføre et hvalpe kursus eller lign .


  • #85   28. maj 2007 linda M,
    Hvordan ville det gå ud over dine hunde uden tavle ? ud over de ikke må indgå i avl ?


  • #86   28. maj 2007 kræsne. smiley når folk ingen gang gider lave noget så simpelt som en HD test, hvordan kan du så forvente seriøse sælgere

  • #87   28. maj 2007 loppen: det har jeg gjordt, men jeg må måske ikke have en mening. jeg kan lige tilføje at dit skrvne sprog er grimt.
    alias: kan sagtens følge dig i at det er det bedste for ast at man kun avler med tavle, men ligefrem at skære alle over en kam fordi denne race har problemer. selvfølgelig har andre racer også problemer du nævner eks cavaliere, og det kan jeg godt forstå, men man vælger vel selv om man vil have med eller uden tavle.


  • #88   28. maj 2007 moster lagkage.
    At skære alle tavleløse ast over en kam, vil stadig kun gavne smiley


  • #89   28. maj 2007 alias, enig smiley

  • #90   28. maj 2007 alias og mark blom: kan sagtens følge jer. og kan sagtens se det fornuftige i det, og er vel egentlig også enig. bortset fra det har jeg selv en tavleløs hund, og kan sagtens fortælle jer grunden...prisen. men det er jo så en anden diskussion.
    men igen med hensyn til ast er det da klart der skal gøres noget, enten nogle restriktioner, eller et forbud. set fra min side vil et forbud være lidt en fordel, da man derved også fjerner de falske ast, altså dermed pitt. det kan jeg sagtens sidde at sige da jeg ikke ejer en af disse hund og heller ikke kommer til det, men fra jeres synspunkt så forstår jeg godt jeres modvilje mod et forbud, i skulle bare se mig gå i defensiv hvis forbuddet kom til den franske bulldog.


  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #91   28. maj 2007 moster lagkage
    hva mener du med mit skrevne sprog er grimt???
    men hvis vi er på det plan, så lær lige, at stave først, inden du kritiserer andre.
    har aldrig påstået at andre ikk må ha en egen mening


  • #92   28. maj 2007 ja, men ingen kan fortælle noget dårligt der kommer ud af et forbud på ast, det er det som skuffer mig, mange er imod, men ikke af nogle værdig årsag.

  • #93   28. maj 2007 loppen: jeg mener ikke staven, men den måde du "taler" til mig på du virker nedladende og uforskammet.

  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #94   28. maj 2007 ja, det her er ikk for sarte sjæle

  • #95   28. maj 2007 alias: ganske fornuftigt det hele, og kan heller ikke lade være med at være enig (når du nu er i stand til at formulere dig så godt) men prisen og dkk enevældige hersken osv gør stadig at jeg er lidt imod det hele.
    men det må vi tage op når der engang skal debateres priser på "modehunde".


  • loppen g
    loppen g Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 81
    #96   28. maj 2007 moster lagkage
    læser jeg rigtig,når du mener det er pris fremfor fornuft og viden, der bestemmer avl på hunde! der er ikk meget forskel i prisen. så her forleden dag en chi.pap blanding til, ja sid nu fast 7000 kr


  • #97   29. maj 2007 Kan sagtens se det fornuftige i at forbyde tavleløs avl på AST. Men tvivler meget på det kan lade sig gøre at forbyde det for en race og ikke for andre.
    Hvem tjekker lige hvad naboens hvalpe er en blanding af?

    I forvejen er der jo rigtig mange hunde der ikke er registrerede. Dertil kommer så at selvom moren til et kuld hvalpe er reg. betyder det jo ikke at hvalpene bliver det. Hvem tjekker så hvilke hunde der har fået hvalpe?

    Et generelt forbud mod tavleløs avl har jeg osse svært ved at forestille mig gennemført. Har svært ved at se et DK uden blandingshunde, og tror det vil være umuligt at overholde.

    Har selv en blandingshund, som jeg er meget glad for, men har allerede bestemt at den næste bliver med tavle, men der sidder altså et meget stort antal danskere med blandingshunde som absolut ingen interesse har i avl/udstillinger/stamtavler og at få dem overbevist om at blandingshunde skal forbydes tror jeg er umuligt.


  • #98   29. maj 2007 det er sket i frankrig.
    Det er sket i holland, så lade sig gøre kan det smiley


  • #99   29. maj 2007 Ved du noget om hvor godt det virker, hvis man kan sige sådan?
    Og hvordan overholder de det?
    Gælder det for alle racer, eller kun nogen bestemte?


  • #100   29. maj 2007 hvor er det lige vores frihed er henne? den frihed som vi som mennesker gerne vil bevare... nogen af os vil så gerne bevare een ting , andre mennesker vil gerne bevare mere....
    hvordan kom ast frem, igennem bl. af forskellige typer hunde, hvad med de andre racer der findes idag.... ?? er de bare dukket op af den friske jord, og blevet til en ren lab, ell. chi.... ? der er en gund til at vi har så mange ren racede hunde idag og de kommer af blandinger.... bare min mening..
    er selv imod et forbud, da det aldrig kunne overholdes... der skal tværtimod oplysning til....


  • #101   29. maj 2007 og så synes jeg da ikke ast er et større problem end andre hunde eller ?

    hvad er egentlig de problemer med ast I mener der er?


Kommentér på:
Forbud

Annonce