Patella - efter operation? Erfaringer? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Min lille Jack Russell blanding blev tirsdag opereret i venstre knæ efter Patella grad 3. Han er hammer sej! Men han støtter ikke på benet endnu her efter dag 3. Jeg er måske en meget bekymret hundemor ?? men jeg har sådan brug for at høre andre omkring hvornår deres hund begyndte at bruge benet?
Han støtter meget let på det når han står stille, men vil på ingen måde have benet nede ved bevægelse. Han er blevet opereret ved Anicura i Århus. Jeg ringer nok til dem i morgen - men jeg vil så gerne høre jer der selv har stået i situationen. Jeg overtænker måske - men jeg er så nervøs for dette forløb. ??
Kæmpe krammer til alle og deres hunde ????
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.114
Er der blevet lagt en plan for genoptræning?
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Er du kunde hos Agria? For så har du gratis adgang til videokonsultation hos en dyrlæge. Det kunne være en mulighed nu hvor alm dyrlæger har lukket.
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 9
Han skal i waterwalker efter ca 12 dage når såret er groet pænt sammen. Jeg er bare så bekymret over at han ikke begynder at gå på det da jeg kan se mange andre steder at deres hund er begyndt efter 2-4 dage. Vi er på 5 dagen nu uden støtte på benet
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.114
Patella - efter operation? Erfaringer?