{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

vores lille emma :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Kæresten og jeg er kommet i en meget uheldig situaion, der gør at vi har valgt at komme af med vores to dejlige piger. Den sværeste beslutning i hele mit liv, men man kan jo ikke være egoistisk, selvom det er den side der trækker allermest i en :o(

Men for vores hundes skyld er vi nødt til det, ellers får de ikke det de har brug for........

Igår afleverede vi vores lille emma hos en rigtigt sød familie fra Aars, og det var rigtigt hårdt, men vi ved vi har fundet den perfekte familie til Emma.

De har været så flinke at godt ville holde kontakten med os osv, og det er vi bare så taknemmelige for!

Nu står vi jo så med vores Mollie tilbage, og tuder som pisket herhjemme, ved bare tanken om at skulle igennem det samme med hende som med Emma..... Men ingen udvej er nem:o(

Emma mangler meget herhjemme, hun fyldte rigtigt godt...... Og tør slet ikke tænke på hvordan det bliver når vi også kommer af med vores elskede mollie.........

Ville lige dele tankerne lidt, det er utroligt hårdt at komme af med sine "børn"..............

Mvh
Carina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vores lille emma :(
  • #2   15. okt 2007 Carina V: Jeg ved du har fundet det perfekte hjem til Emma, jeg er træner for familiens anden hund smiley

• #3   15. okt 2007 Metomica: Nej det har vi desværre ikke....

Jeanet R: er jeg bare rigtigt glad for at høre smiley

• #4   15. okt 2007 Æv, hvor ærgeligt. Kan lige tænke mig hvor tomt der bliver. Da min Villy Rap blev til en stjerne på himlen sidste år, var der os et gabende hul hjemme. Selvom jeg jo stadig har Tezza. Håber I har mange fritids aktiviteter, så tankerne kan ledes lidt væk, fra hundene.

• #5   15. okt 2007 Må jeg spørge hvorfor i ikke kan beholde dem ?

• #6   15. okt 2007 Heine og maiken J: Det er flere årsager.... den ene er at vi er nødt til at skal flytte fra vores hus, og i en lejlighed i aalborg, og det synes vi er synd for vores hunde, da vi begge har fået nyt job også, så de ville komme til at være alene hjemme ca 10 - 12 timer dagligt..... det kan vi ikke byde dem...... vi har prøvet alt muligt, søgt lejligheder alle steder vi kan, men det er næsten umuligt at få en lejlighed i aalborg og omegn hvor man må have hund...... og så lige det med tiden også.... vil ikke byde sådan to aktive hunde at skulle være alene så mange timer adgangen.....

Kommentér på:
vores lille emma :(

Annonce