vores lille emma :( {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Kæresten og jeg er kommet i en meget uheldig situaion, der gør at vi har valgt at komme af med vores to dejlige piger. Den sværeste beslutning i hele mit liv, men man kan jo ikke være egoistisk, selvom det er den side der trækker allermest i en :o(
Men for vores hundes skyld er vi nødt til det, ellers får de ikke det de har brug for........
Igår afleverede vi vores lille emma hos en rigtigt sød familie fra Aars, og det var rigtigt hårdt, men vi ved vi har fundet den perfekte familie til Emma.
De har været så flinke at godt ville holde kontakten med os osv, og det er vi bare så taknemmelige for!
Nu står vi jo så med vores Mollie tilbage, og tuder som pisket herhjemme, ved bare tanken om at skulle igennem det samme med hende som med Emma..... Men ingen udvej er nem:o(
Emma mangler meget herhjemme, hun fyldte rigtigt godt...... Og tør slet ikke tænke på hvordan det bliver når vi også kommer af med vores elskede mollie.........
Ville lige dele tankerne lidt, det er utroligt hårdt at komme af med sine "børn"..............
Mvh
Carina
mar 2006
Følger: 76 Følgere: 73 Hunde: 13 Emner: 304 Svar: 1.922
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 286
Jeanet R: er jeg bare rigtigt glad for at høre
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 43
jul 2005