481 visninger
|
Oprettet:
Emma vil ligge på vores fødder {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kan fortælle, hvorfor Emma vil ligge på vores fødder?
Hun gør det ret tit.
Nogle gange ligger hun sig på fødderne, når hun har et lille ben at gumle i. Andre gange kommer hun hen og ligger sig ovenpå fødderne.
Når jeg står i køkkenet og laver mad, kommer hun også hen g vil ligge på mine fødder - og det duer jo bare ikke...
Jeg ved godt jeg er lidt strid, men jeg skubber hende altså væk nogle gange, for jeg har lettere ved a træde på hende (hvor underligt det end lyder) hvis hun ligger på mine fødder, og jeg skal gå et eller andet sted hen.
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Haha...det gør Gustav også....utroligt at han gider at flytte med fødderne hele tiden... :o)
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 345 Svar: 2.135
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Vores sidste GD skulle altid ligge bag mig, imens jeg lavede aftensmad (han lå nok og håbede påat der røg lidt ned fra bordet...).=LIVSFARLIGT!!!
Han lå der, stille som en ninja, så jeg glemte, at han var der. Og slam!! Så lå man dér med spaghetti og kødsovs ud over det hele!!
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 38 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.957
Da hun var mindre oplevede jeg endda at hun tog mit tøj og min mobiltelefon og sov med det. Hun bed overhovedet ikke i det, men sov bare med det. Lidt ligesom en forsikring for at jeg ikke går uden hende
Emma vil ligge på vores fødder