{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor slås de ?
  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #2   14. okt 2007 Tæver reagerer ligså meget på homonerne som springer rundt når der er løbetid. Jeg har 5 tæver i løb p.t. og ikke alle kom i løb sammetid... de er lidt forskudt af hinanden... Her bliver der "parret" på kryds og tværs... knurret og snerret... og har kun tæver...
    Kunne det tænkes at den anden tæve også er ved at gå i løb... det er nemlig tit.. at tæver i samme husstand følges ad...


  • #3   14. okt 2007 Jeg ved ikke helt hvorfor........men mit bud er, at det måske er fordi Louis IKKE føjer Minnie nu hvor Misha er i løbetid.........han kræver sin ret til denne dejlige dame.......og det vil Minnie ikke finde sig i.

    Jeg gætter på, at Minnie er lederen i denne lille flok.......er det rigtigt ?
    Men lidt underligt, at Minnie ikke slogs med Misha.........det hører man ofte når en af tæverne i en flok er i løbetid.........ikke så tit at en han og tæve ryger i totterne af hinanden.


  • #4   14. okt 2007 Min han er 3 år, og lidt af en hystade... Han er meget hys, hvad angår de andre, passer det ikke ham skal de bare fjerne sig... Hehe... Men det er bare sjovt det falder ind lige når hun er i løb smiley

  • #5   14. okt 2007 Lena : haha... Der er gang i huset ved dig så smiley

    Smilende Suso * 37 år* : Minnie var den sidste der kom ind i flokken i maj måned, men vil tage styringen, hvilket hun er godt på vej til, men louis vil ikke rigtig give sig.. Hehe... Men det er sjovt, for han er jo blevet kastereret for godt ½ år siden, og han har helt glemt han er han hund, for han gider ikke engang prøve og parre på Misha... ( Selvom han heller ikke får noget ud af det ) ... Hehe...


  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #6   14. okt 2007 Det kan du tro... og så er der lige lille Zibbi på 20 uger... hun hopper og danser rund... og kan slet ikke forstå hvorfor de andre er så skøre og tosset... men hun nyder også godt af det... for når de rigtig skal gøre sig til... tror hun bare at de vil lege... så jo.. her er fuld fart på.

Kommentér på:
Hvorfor slås de ?

Annonce