1.027 visninger
|
Oprettet:
slås søskende mere? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Min hund Zenta på snart 2 år, er tit i hunde skoven der elsker hun at lege med ALLE, men når vi så er der ude med mine forældres hund(som hun ser tit, og de er søskende) så bliver de lidt voldsom ved hinanden når der kommer andre hunde. Det er forskellig hvem af dem der ligesom vil vise hvem der bestemmer..
Kan de være jaloux når den ene prøver at lege med andre hunde? eller hvorfor bliver de sådan ved hinanden når der kommer andre hunde? altså de gør ikke de andre hunde noget overhoved, kun hinanden:s
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 371
jul 2009
Følger: 16 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 51 Svar: 192
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 371
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.461
Jeg har selv været ude for at et par stykker af mine hunde, som ellers var meget fredelige med andre hunde, reagerede negativt, hvis de mødte deres kuldsøskende af samme køn.
Min nuværende ungtæve Peia leger rigtigt godt med sin kuldsøster som nogle af mine venner har. De er i øjeblikket 15 mdr. og vi kan kun krydse fingrene og håbe at de bliver ved at være gode venner.
jul 2009
Følger: 16 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 51 Svar: 192
De er normal rigtig gode venner elsker hinanden.
De plejede også at være i hundeskoven sammen, men her på det sidste knurrer de ar hinanden og bider i nakken på hinanden, altså ikke så de piver og bløder men det lyder jo voldsomt, de gør det når den ene prøver at lege med en anden hund. Det er forskellig hvem der starter.
slås søskende mere?