{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

slås søskende mere? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Min hund Zenta på snart 2 år, er tit i hunde skoven der elsker hun at lege med ALLE, men når vi så er der ude med mine forældres hund(som hun ser tit, og de er søskende) så bliver de lidt voldsom ved hinanden når der kommer andre hunde. Det er forskellig hvem af dem der ligesom vil vise hvem der bestemmer..
Kan de være jaloux når den ene prøver at lege med andre hunde? eller hvorfor bliver de sådan ved hinanden når der kommer andre hunde? altså de gør ikke de andre hunde noget overhoved, kun hinanden:s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slås søskende mere?
  • #1   20. mar 2011 Det kan have noget at gøre med de ses så ofte. De har et behov for at finde en rangorden.. det er sjældent at hunde der mødes tilfældigt i skoven føler dette behov, netop fordi de ikke skal "gå i flok" med disse hunde.. Men hjemme hos din mor er behovet for en rangorden til stede og derfor kan de komme op og toppes

  • #2   20. mar 2011 Kunne det måske hjælpe hvis hun så ikke kommer med ned til min forældre så tit, eller kan det ikke laves om nu?

  • #3   20. mar 2011 Det er svært at svare på... det kommer meget an på hvor voldsomt det er. Men det er 2 jævnaldrende tæver som jeg har forstået det? Det er ikke sikkert de nogensinde bliver bedste venner, men jeg vil da mene man kan lære dem at tolerer hinanden... men hvorfor skal de kunne enes?

  • #4   20. mar 2011 Søskende vil ofte være nogenlunde lige stærke og samme sted i deres udvikling, så derfor er søskende af samme køn ofte ikke en god kombination.
    Jeg har selv været ude for at et par stykker af mine hunde, som ellers var meget fredelige med andre hunde, reagerede negativt, hvis de mødte deres kuldsøskende af samme køn.
    Min nuværende ungtæve Peia leger rigtigt godt med sin kuldsøster som nogle af mine venner har. De er i øjeblikket 15 mdr. og vi kan kun krydse fingrene og håbe at de bliver ved at være gode venner.


  • #5   20. mar 2011 De er søskende begge fylder snart 2 år, men mine forældre fik først deres efter mig, der vidste vi ikke de var fra samme kuld.
    De er normal rigtig gode venner elsker hinanden.
    De plejede også at være i hundeskoven sammen, men her på det sidste knurrer de ar hinanden og bider i nakken på hinanden, altså ikke så de piver og bløder men det lyder jo voldsomt, de gør det når den ene prøver at lege med en anden hund. Det er forskellig hvem der starter.


Kommentér på:
slås søskende mere?

Annonce