977 visninger
|
Oprettet:
Svar fra Tv2 tråden {{forumTopicSubject}}
Jeg kan sku lige pludslig ikke finde den tråd, og syntes lige der begyndte at komme noget relevant i den.
Er der er en flink bruger der smide et link eller fortælle hvorfor den er gone?
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
Men skidt pyt der kommer helt sikker flere.......
mar 2007
Men vi kan jo ikke lukke øjnene for at der er nogle problemer, også er det vel ganske fint at der bliver snakket om hvordan man evt. kan løse dem.
Heslt uden person fnider fnaderet så klart;-)
mar 2007
Der er jo en del der læser med herinde og hvis nogen af dem logger af med en følelse af at de er blevet oplyste efter en af disse saglige diskutioner jamen så skader det da ihvertfald heller ikke.
Og hvis man vil finde nogle gode ideér til at løse problemerne så det jo ikke dumt at få meninger flere steder fra, så måske kan tages med til sit bagland.
Så nej vi løser ikke noget herinde, men det skader vel ikke at snakke om problemerne, ingen grund til at stikke hovedet i busken hvis du forstår;-)
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 594
Og om vi er en god ambassadør for vores hunde er kun en MILEPÆL i kampen.......der er desværre ingen der gider/lyst til at sætte sig ned sammen med os og snakke det hele igenne....PGA folks fordomme...
Og fint DU fik svar fra tv2...men det gjorde jeg feks ikke...
mar 2007
Men er helt enig i at de der debatter om for/imod os/dem og person fnider er dybt ligegyldige og dem er vi alle bedre tjent uden.
Men det var bare lidt ærgeligt for den tråd var nemlig lige ved at udvikle sig til noget interessant og relevant emnet taget i betragtning.
nov 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 102 Svar: 1.904
mar 2007
Mie, det er mig der har oprettet denne tråd, så jeg har magten
mar 2007
Men som du siger det går jo nok.
nov 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 102 Svar: 1.904
der kommer nok en mulighed igen en anden dag for at stille lidt spørgsmål til folk ...
Svar fra Tv2 tråden