{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

Han drikker hendes tis... {{forumTopicSubject}}

Hej,

et rigtig lækkert indlæg jeg kommer med, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om der er nogen af jer der kender til følgende:

Vores tæve er 3 år gammel, og blev steriliseret for 2 år siden. når men jeg har lagt mærke til at vores han der er 2½ år gammel og har været kastreret i snart 2 år, drikker hendes tis - og det ser bestemt ikke ud til at han kan lide det - for hele hovedet ryster og tungen ryger frem og tilbage i munden imens han ryster helt vildt - så nej jeg tror ikke han kan lide det...
Men er der andre der har oplevet noget lign. eller som ved hvorfor han gør det. Og hvordan skal jeg reagere på det, skal jeg ignorer det, skælde ham ud eller hvordan skal jeg forholde mig til ham?

På forhånd tak..

/Malene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han drikker hendes tis...
  • #1   10. okt 2007 Min han gør det også, dog kun når tæven er i løb..

Det eneste logiske jeg kan komme frem til, er at han stadig tror han er "hel", og så skal smage om det er ved at være tid til en parring?

• #2   10. okt 2007 jamen så er det jo en naturlig ting for ham. også skal jeg vel ikke stå og skælde ham ud når han gør det...

• #4   10. okt 2007 Vores tæve har i perioder en grim lugt, en blanding mellem gammelt blod og fisk - AD.... men det er som regl ikke i de perioder han drikker hendes tis... Der er meget forskelligt hvornår han gør det og hvormeget han gør det i perioder..

• #6   10. okt 2007 Blackie er ligesådan, og jeg er da ved at brække mig... bvadr altså!

Ret heldigt at det ikke fungerer på samme måde blandt mennesker... prøv at forestille Jer hvor lang køen til dametoilettet SÅ ville være...

• #7   10. okt 2007 Hvis min hanhund møder en løbsk tæve når vi er på udstilling er det næsten 100% han går hjem og analysere tøserne når han kommer hjem.
    Vi kan skælde ud eller grine af ham når han står og mimre uden det har virkning så vi gider ikke kommentere det overfor ham, det går over ....... indtil næste gang.

• #8   10. okt 2007 .... og så er det lige at man kysser hunden senere på dagen ! ! Ad ! Lige derfor vi har lært børnene at hundene ikke må slikke dem i hovedet .....

• #9   10. okt 2007 Min gamle hund flemede nærmest når der var tæve-tis i nærheden.. Han slikkede i det og skummede fuldstændig om mulen...

Yakkkk!

Nå, men en hanhund er vel en hanhund...

• #10   10. okt 2007 Ok, jamen så er Oliver jo bare en helt almindelig hanhund - jeg ville også kun være sikker, idet jeg var i tvivl om hvordan jeg skulle forholde mig. JEg tænkte at det måske kunne være noget dominans og derfor skulle stoppes. Men når det er helt naturligt, skal han ikke skældes ud... Blot holdes væk fra mit hoved ;o)

Kommentér på:
Han drikker hendes tis...

Annonce