{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

*drikker lidt kaffe, kigger på nettet* {{forumTopicSubject}}

.. det kaldes overspringshandlinger, og jeg har en hel skuffe fyldt med dem til dage som disse!!

Min søster skal skilles - nåhja, nåske ikke særlig relevant for jer at vide, men det er jo så grunden til, at jeg igår og idag har hjulpet med at pakke, samle, flytte og stable.. Brændet skulle stables, ikke resten af hendes ting..

.. men jeg var jo så sent hjemme igår... tidligt oppe idag.. jeg har lige nu INGEN energi what so ever, men en MASSE jeg skal nå!

Jeg skal pakke gaver ind, overtrække konfekt med suddelade og pynte åååhh så fint.. Jeg skalhækle en kitty færdig og sy 2 stk sammen.. de skal jo så være klar til lørdag kan i nok forstå..

Hunden bør luftes; længe siden kl var 7.30 da vi sidst gik tur jo... men han virker rolig og tilfreds - det regner også og er koldt, så sofaen holder på den lille hvalp!

.. Og her sidder jeg så.... burde også støvsuge, tømme opvaskeren, afkalke brusekabinen ... og jeg kan ikke komme igang med noget som helst!

Jeg holder Geo ansvarlig naturligvis.. Ligesom det er min udlejer Jyttes skyld at her ligner et børneværelse efter en sukkerfest.. Dog er det ikke legesagerm, men alt muligt andet der flyder.. og roder..

Jytte får skylden for ALT der grisser... Geo får skylden for at jeg ikke får ryddet op..

Geo er Louise med kællingekampmatronen Nala, og hun ved udemærket, at der ikke bliver lavet meget uden hende på skype..

..

så... *drikker kaffe, kigger lidt på nettet* ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *drikker lidt kaffe, kigger på nettet*
  • #1   22. dec 2011 Whoooooop KHOH; altid noget jeg ikke er ene om at være sløv som bare pokker!

Kan julen rykkes til mandag mon?

• #3   22. dec 2011 Uh opvasken klarede maskinen i aftes... men jeg gider jo ikke tømme den.. og morgenmads-halløj står bare og pynter på køkkenbordet..

Iiihh hvor det er nedern (jojo, vi lidt ældre end 12 år må gerne bruge det ord!) at være dvask... Og kaffen hjælper ikke det store... Måske man skulle slå sig på suddeladen!!

• #4   22. dec 2011 Du er ikke den eneste!!! Jeg skal pakke gaver ind, sørge for det sidste vasketøj så vi ikke har det hængende og tørre juleaften, lave dekorationer, overtrække og pynte konfekten, lave honningkagehus (i et svagt øjeblik lovede jeg min datter dette), gøre rent (hurra for cilit bang der bare skal sprayes på og skylles af en time efter...så lukker jeg øjnene for alle de kemikalier der er i), lave rødkål, koge og pille små kartofler til de brunede, kaninerne burde vel også have skiftet halm osv osv...
    Og her sidder man foran PC'en med en øl....

• #5   22. dec 2011 uuhhhh det er da en RIGTIG dovnedag for mange her på HG *GG*

Jeg er da kommet LIDT igang... men... halvhjertet ; )

• #6   22. dec 2011 Jeg ska blot ha' støvsuget imorgen og lavet et par andre småting også er jeg parat til at jule og lave rapand *S*

Kommentér på:
*drikker lidt kaffe, kigger på nettet*

Annonce