{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Stor sorg!!! {{forumTopicSubject}}

Det er i dag en stor sorg. Jeg har måtte tage afsked men min store elskede amerikanske golden retriver,som varmede mange hjerte. Han har efter et kort stykke tid haft mange smerter i bagpatiet og i dag kunne han ikke længere. Han fortalte os at han ikke kunne mere.

Det er svært for mig at skrive denne besked og må skrives med en lille tårer i øjet. Men Baloo var en verdens hund og fortjener en ordenlig afsked og en god tale for den fantastiske hund han var, for det gode sind han altid havde og for alt godt han har bragt til min familie og mig og alle dem der har mødt ham på sin vej.

Baloo nåede at blive 9 år 3 måneder og 3 dage gammel. Han var altid i godt humør. Han havde verdens bedste sind. Den smukkeste natur. Han har været som en hvalp til det sidste og en lille hygge trold og meget mad glad:) Og så har han altid kunnet få os til at smile også i de hårde tider. Man kunne simpelthen ikke have ønsket sig nogen bedre. Vi vidste det var ham vi ville have lige fra første øjekast.

Hvis i vil hjælpe med at sende Baloo godt på vej og lade ham vide at vi mindes ham vil vi være dybt taknemmelige og sætte stor pris hvis i har tid og lyst til at tænde et lys i aften i jeres vinduer for verdens dejligste hund og glæde os over at han har det godt hvor han er nu og at der er nogen der tager sig godt af ham.

Baloo du er verdens bedste og vi vil altid elske dig af hele vores hjerte og du vil altid være med os og en dag vil vi være sammen igen.

Masser af kys og knus og kram og leg og nus fra din familie.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor sorg!!!
Kommentér på:
Stor sorg!!!

Annonce