Stor sorg!!! {{forumTopicSubject}}
Det er i dag en stor sorg. Jeg har måtte tage afsked men min store elskede amerikanske golden retriver,som varmede mange hjerte. Han har efter et kort stykke tid haft mange smerter i bagpatiet og i dag kunne han ikke længere. Han fortalte os at han ikke kunne mere.
Det er svært for mig at skrive denne besked og må skrives med en lille tårer i øjet. Men Baloo var en verdens hund og fortjener en ordenlig afsked og en god tale for den fantastiske hund han var, for det gode sind han altid havde og for alt godt han har bragt til min familie og mig og alle dem der har mødt ham på sin vej.
Baloo nåede at blive 9 år 3 måneder og 3 dage gammel. Han var altid i godt humør. Han havde verdens bedste sind. Den smukkeste natur. Han har været som en hvalp til det sidste og en lille hygge trold og meget mad glad:) Og så har han altid kunnet få os til at smile også i de hårde tider. Man kunne simpelthen ikke have ønsket sig nogen bedre. Vi vidste det var ham vi ville have lige fra første øjekast.
Hvis i vil hjælpe med at sende Baloo godt på vej og lade ham vide at vi mindes ham vil vi være dybt taknemmelige og sætte stor pris hvis i har tid og lyst til at tænde et lys i aften i jeres vinduer for verdens dejligste hund og glæde os over at han har det godt hvor han er nu og at der er nogen der tager sig godt af ham.
Baloo du er verdens bedste og vi vil altid elske dig af hele vores hjerte og du vil altid være med os og en dag vil vi være sammen igen.
Masser af kys og knus og kram og leg og nus fra din familie.
jul 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.966
"Lige inden man når himlen, ligger der et sted der hedder Regnbuebroen. Når et dyr dør, - ét, der har været specielt knyttet til én hernede - vil dyret stoppe ved Regnbuebroen. Der er enge og bakker hvor alle vore særlige venner kan løbe og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin og vore venner har det varmt og dejligt.
Alle de dyr, der har været syge og gamle har fået deres helbred og kræfter igen, de der var sårede eller lemlæstede er hele og stærke igen, ganske som vi husker dem i vore minder om gamle dage. Dyrene er glade og tilfredse, de mangler kun en enkelt lille ting: de savner hver især én, der betød meget for dem, én, de var nødt til at forlade.
De løber alle sammen og leger sammen som en stor flok - men der kommer en dag, hvor en af dem pludselig stopper og stirrer mod horisonten. Øjnene er klare og intense og den ivrige lille krop begynder at skælve over det hele.
Pludselig forlader den heldige flokken og flyver over det grønne græs, hurtigere og hurtigere går de små ben.
Du er blevet opdaget, og når du og din specielle ven endelig mødes igen, klynger I jer til hinanden i glædesstrålende genforening, for aldrig at skulle skilles mere. Glade kys regner ned over dit ansigt. Dine hænder kan igen kærtegne det elskede hoved og du kan endnu en gang se ind i de tillidsfulde øjne der tilhører dit kæledyr, der så længe har været forsvundet fra dit liv men aldrig fra dit hjerte.
Så kan I krydse Regnbuebroen sammen........"
R.I.P.
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Jeg vil meget gerne tænde et lys for baloo i aften.
Tanker fra os =)
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.476
Men er slet ikke i tvivl om at Baloo har været elsket utroligt højt ...
Han fik et langt og lykkeligt liv .. Nu er han på de evige græsmarker hvor han gnasker i store kødben, jagter katte og score damer ..
R.I.P Baloo
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
God rejse Baloo..
Tænder et lys i aften for dig...
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Føler med jer.......det er så svært at miste vores elskede hunde........vi ved dagen kommer engang og så er det vores opgave, at gøre det så smertefrit som muligt........jeg syntes i har tacklet det rigtig godt og tror Baloo er jer dybt taknemlig for alt.
R.I.P Baloo........må du komme godt over på den anden side af regnbuen.
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 55 Svar: 302
dec 2005
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 1.076
Varme tanker til jer på en meget svær dag.
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 72 Hunde: 3 Emner: 356 Svar: 4.433
En stor sorg, at miste sin bedste ven, jeg måtte selv sige farvel til min trofaste ven igennem 8 år d. 4 september.
Baloo er ikke alene deroppe. Han vil få nogle rigtige gode kammerater deroppe, mens han venter på dig.
Jeg vil tænde et lys for Baloo, Milla og Nikki i aften.
"Og til slut er det ikke mængden af år i dit liv der tæller, det er mængden af liv i dine år" citat Abraham Lincoln
Jeg er sikker på at Baloo har haft det bedste liv en hund kunne tænke sig.
Stor krammer herfra
Baloo må du hvile i fred
jan 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 157
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
tenner et lys for ham...
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
aug 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 101 Svar: 1.123
Mange tanker til dig og din famillie.
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
Trøstekram her fra
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 128 Svar: 395
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Rigtig flot skrevet, man sidder sku her og får tårer i øjnene - ingen tvivl om, at i elskede ham meget højt og at han altid vil være i jeres hjerter.
Jeg vil gerne være med til, at sende ham pænt afsted og tænder et lys for ham på dyremindet.
Ære være Baloo minde og min dybeste medfølelse.
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 1.193
Knus og tanker fra Frodo
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 967 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.477
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
Han var tydeligvis elsket. Han har det godt nu uden smerter.
R.I.P Baloo.. Han bliver taget imod af en masse dejlige hunde.
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 2.609
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 1
Knus til alle.
Stor sorg!!!