Et mærkelig møde.. {{forumTopicSubject}}
I dag da min veninde og jeg var på vej op til toget ser vi en stor voksen mand Slæbe afsted med en lille lille bitte hvalp.. Først hen af stien, og så op af trapperne..
Idet vi går forbi manden siger jeg højt til min veninde at jeg som hundelytterstuderende ikke fandt det praktisk at han slæbte sin hund afsted på den måde, og at så små hunde på igen måde kunne tåle at gå på trapper.. Han hørte det og stoppede så med at trække hunden og i stedet prøve at lokke den lille til at hoppe op..
Da han når op, sidder vi allerede på bænken og han kommer hen til os.. Jeg nusser den lille hvalp og spørger hvor gammel den er;
4 måneder siger manden.. Det er en blanding af chihuahua og pingeser..
4 måneder min bare røv.. Hvalpen havde stadig dun og ikke pels..
Ikke nok med det, men den havde ikke halsbånd, men et tørklæde viklet rund om halsen, med et tyndt tov i.. Og med tov mener jeg et rigtigt tov, ikke bare en tynd snor..
Hvad ville I ha gjort hvis I havde mødt denne mand ??
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.316
jul 2007
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746
jun 2007
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 89 Svar: 1.112
Rasmus: Hvorfor spørger du ?
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.519
Man ser folk hver dag der har en mærkelig måde t opføre sig på både over for børn og hunde...
Så længe manden ikke direkte mishandler hunden er der jo ikke noget at gøre...
Hunden skal dog bære hundetegn, det kunne du jo nævne for ham, men det andet er jo ikke ulovligt.
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Med hensyn til tørklæde og reb - så ved jeg ik rigtig om jeg kan se problemet - så længe rebet ik var bundet om halsen på hunden - tror bestemt ik hunden lægger mærke til om den render med reb eller fin LV snor... smiler...
jun 2007
Det var ikke den vilde samtale vi kunne ha, han skulle med toget..
jun 2007
Jeg har taget det grundlæggende kursus, og venter på at der er plads, så skal jeg til england og ha resten..
Det er hos en engelsk hundelytter Jan Fennell
Hvorfor ??
Et mærkelig møde..