{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Løse strejfende hunde.. {{forumTopicSubject}}

Hvordan er det nu lige med dem.. Vi bor i en lille by ud til en hovedgade et hus længere nede kommer der en lille sidegade hvor de har en labrador mix og en meget ung golden.. Og enten er de bare udbryder konger eller er ejerne totalt ligeglade for deres hunde for vi finder dem tit ude på hovedgaden.. Uden ejer.. Personligt sys jeg det er pisse irriterende da sådan en som jack ikke er synderligt glad for andre hunde med mindre de er i løbetid.. Tør simpelthen ikke at gå ud med ham hvis vi nu møder dem.. Hva gør jeg.. Har prøvet at snakke med ejerne de gør bare ikke rigtigt noget ved det.. Hjælp mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løse strejfende hunde..
  • #1   5. sep 2007 Har du prøvet at snakke med politiet om problemet..

• #2   5. sep 2007 Heller ikke et sjældent syn her i området - tror næppe politiet vil ta sig af det... :o/

• #3   5. sep 2007 * Sus * Sakki 2 år *
    Næh, det er ikk sikkert.. Men hvis Tina nu forklarer at det sker tit, og ejeren er informeret om problemet, men ikk løser det. Så kan det være de gider...

• #4   5. sep 2007 Har prøvet engang ved en anden løs hund de spørger bare efter mærkning af hunden og om jeg har mulighed for at tage hunden indtil de kommer og henter den... Nej altså hallo har ligesom 2 hunde selv.. Har også prøvet at de ligefrem ikke havde lyst til at hente en da de fik at vide racen.. Amstaff.. Nej jeg kan ikke lide strissere hehe

• #5   5. sep 2007 Det er simpelthen bare super træls.. Sådan er det også der hvor jeg bor, ser tit hunde der bare render rundt uden ejer, og min hund er bestemt ikke glad for alle hunde, så tør heller ikke gå med min hund hvis der er løse hunde i nærheden. Jeg plejer og finde ejeren og fortælle at jeg ikke bryder mig om at deres hund er uden snor og uden ejer, men de gør ikke en meter ved det!! Ved ikke hvad man skal stille op!! Tror ikke politiet gider gøre noget ved det, så længe man ved hvor ejerne befinder sig.. Rigtig træls!

• #6   5. sep 2007 Lykke > desværre ikke her i byen..

• #7   5. sep 2007 ...ja det er ski underligt hvor liglade folk ka være, når man kommer og aflevere en hund, der befinder et forkert sted uden ejer... :o(

• #8   5. sep 2007 Jeg ved ikke hvad man gør andet end måske tage en snak med ejerene. Jeg har selv en hund der ikke er glad for andre hunde og det kan nemt gå galt for de løse kommer jo hen til os. Skide trælst

• #9   5. sep 2007 Jeg tror nu nærmere det er fordi politiet ikke har resurser til at rende rundt efter folks løse hunde.

Jeg tog engang en hund ind i min hundegård og ringede til ejeren, de blev faktisk sure på mig, for den plejer jo altid at komme hjem igen. Jeg gjorde det fordi jeg selv har en udbryderkonge (Scott) og ville være lykkelig hvis folk tog ham ind, så han ikke risikerer at blive kørt over og for at folks katte kan være i sikkerhed

• #10   5. sep 2007 * Sus * Sakki 2 år *
    De gider heller ikk hjemme ved os, Aalborg.. Vi får også det svar at enten skal vi tage den med hjem, og nej, det gør vi ikke.. eller lade den løbe, den finder jo nok hjem igen.. De kunne ligeså godt sige at det rager dem en høstblomst...

• #11   5. sep 2007 Ja altså jeg kan jo også bare sidde og håbe på at staklerne bliver kørt ned.. Men begge hunde især den unge golden er skønne hunde.. Ejerene er bare nogle fjolser.. Har også tænkt på at aflevere dem på dyrehospitalet.. Det koster nemlig knaster at få dem tilbage igen.. Så kunne det jo være at de var opmærksomme på hundene

• #12   5. sep 2007 Tina P..
    Koster det ikk for dig at indleverede dem?? Vi har nemlig tænkt på det samme med de hunde ude ved os..

• #13   5. sep 2007 Ved at hvis politiet kommer med dem så er det ejerne der skal betale for at få dem igen... Da de bliver tjekket undersøgt og så får de en sprøjte.. Så hvis ejer melder sig kan de sku ikke være vores problem... Eller finder lige ud af det

• #14   5. sep 2007 Tina P
    Ok.. Vi er nemlig nervøse for om man så lige pludselig hænger på en dyrlæge regning... Vidste nemlig godt at de vil blive undersøgt..

• #15   5. sep 2007 Snakkede lige med vores dyrlæge... det er politiet der skal tage dem.. Hvis de ikke har tid så spørg dem af om du kan gøre den tjeneste at køre hunden til doctor dyr... Husk at fjerne navneskiltet på hunden hehe eller får du bare at vide at du skal ringe til ejer... Eller ring til jeres egen dyrlæge og godt råd spil fortvivlet.. Hehe

• #16   5. sep 2007 Tina P
    Tusind tak for info.. Må vi lige tænke på næste gang.. og huske på at vi skal spille fortvivlet... hehe..

• #17   5. sep 2007 Gnæk gnæk det var så lidt hehe hundeejerne omkring os kommer til at sidde på nåle fremover Bare for at holde øje med hundene.. Fnis

• #18   5. sep 2007 Jeg var ude at gå en morgen med lysa da jeg så en løs hund, gik så hjem med lysa og da den så gik lige forbi huset gik jeg altså ud og fangede den, den havde ikk noget skilt på eller noget og inden jeg nåede at ringe til internattet kom ejeren forbi... tænkte hun nok havde lært det nu.. men LUR mig om jeg ikke så den samme hund igår, igen løs uden ejer at se nogen som helst steder smiley og den gik rundt oppe ved en stor vej hvor der kører busser og lastbiler på.

Forstår ikke folk når de er så ligeglade!

Kommentér på:
Løse strejfende hunde..

Annonce