1.017 visninger
|
Oprettet:
Tæve efter operation med fjernelse af livmoder {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Min tæve fik akut fjernet sin livmoder efter livmorsbetændelse for et par måneder siden.
Jeg har bemærket at hun sveder mere og generelt er mere varm end før. Specielt mave og poter kan jeg mærke det på hende.
Er der andre der har haft denne oplevelse?
Jeg undre mig også over at jeg stadig kan mærke de indvendige tråde, troede at de ville være opløst nu. Har 1 gang kunne trække ca. 3 cm tråd ud som stak ud af huden.
Håber at der er nogen der kan besvare mine spørgsmål.
Mvh Charlotte
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 106 Svar: 6.040
nov 2015
Følger: 14 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 4
Nela er i denne måned blevet 7. Hun er glad og hopper/løber/leger mere rundt end før og det siger ikke så lidt. Pelsen på maven er heller ikke vokset helt ud endnu. Hun er begyndt at ligge sig i vandpytterne når hun har det varmt, noget Hun aldrig ville drømme om tidligere.
Jeg kan godt se/mærke at tråden bliver mindre, men nok mig der er utålmodig. Har specielt der hvor de har lavet knude at jeg kan mærke det.
På min gamle tæve sprang såret op, så jeg kan ikke sammenligne med den oplevelse.
Tak fordi I har give mig mere ro.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.451
Har du tjekket om hun har feber, altså om der er en infektion i forbindelse med de tråde, og det er derfor hun føles så varm.
Men ikke for det, alle føles vel varmere end normalt med de temperaturer vi har i øjeblikket.
nov 2015
Følger: 14 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 4
Tak for dit svar. Hun har ikke feber har tjekket løbende.
Kort efter hendes operation var jeg forbi dyrlægen fordi hun havde fået mælk i brysterne. Der var der intet andet end at hun pludselig gik med noget min anden hunds legetøj som var det hendes hvalpe. Gik over efter et par uger.
Hun blev opereret 20/3. Og kan mærke at hun er mere varm uden at have feber. Og hun har mere brug for at ligge koldt samt køle sig ned.
Adfærden har jeg observeret inden hedebølgen, men selvfølgelig er de fleste hunde påvirket af vores vejr for tiden.
Tæve efter operation med fjernelse af livmoder