{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

spørgsmål efter operation {{forumTopicSubject}}

min tæve kom for ca 7 uger siden til skade da hun løb og legede i haven med vores anden hund. dyrlægen mente hun havde forstuet sin skulder. men her 7 uger senere er der ingen bedring,
i onsdags blev hun så operaret i venstre skulder, hvor det viste sig at hun havde ødelagt sin biceps sene og revet nogen ledbånd over. hun havde da også lige ødelagt skulder skålen inden i. hun har virkelig været grundig......
hun er lige nu på antib. og smertestillinde, men hun vil ikke rigtig spise og hun halter stadig, og er begyndt at små bide og kradse rundt om der hvor hun blev operaret.
hvornår tror i jeg skal regne med hun vil spise igen, bliver lidt bekymret men hun skal jo lige over det store indgreb.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål efter operation
  • #1   7. jun 2009 Jeg ville mene at apetiten burde være der nu. Jeg ville nok rådføre mig med dyrlægen.. for måske er hun ikke smertedækket nok osv osv.. der kan være mange ting..

• #2   7. jun 2009 ja det var også sådan noget jeg tænkte på, så prøver lige at ringe til karlslunde dyrehospital det er der hun er operaret.

• #3   7. jun 2009 kunne ikke få fat på nogen på hospitalet, så må vente til imorgen, men nu har hun selv fået taget en af de hæfte klammer ud der holder såret sammen. det ser ud som om det holder sammen uden men nu må vi se. men ved ikke om det har hjulpet med den operation, hun halter en del, og jeg synes hun ser ud som om hun har ondt. så må nok heller tage hende med forbi dyrlægen imorgen...lægen der operaret sagde da også at hun ikke ville komme til at træne igen og at hun ville blive have hund. og at hun altid vil have problemer med sin skulder så nu jeg se om det bliver bedre eller om jeg skal tage den store beslutning og aflive hende øv øv det håber jeg ikke

• #4   7. jun 2009 det er kun 4 dage siden hun blev opereret

• #5   8. jun 2009 ok jeg ser lige tiden an .
    er lige kommet hjem fra dyrlægen da sasha har pillet de der hæfteklammer ud i nat . og de skulle ikke ha været ude før på d 15/6
    så måtte lige en tur til dr.dyr men det så ok ud så de satte ikke nogen nye i men nu må hun helst ikke pille mere ved det. så nu er der kun og håbe på det bedste.......

Kommentér på:
spørgsmål efter operation

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce