{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Min mormor vil have hund.... {{forumTopicSubject}}

Min mormor på 75 ønsker sig en hund. Den må ikke være for lille, da hun altid har haft Rottweiler. Hvilken hund ville i vælge ???

Hun er aktiv, der er have både ved hendes hus og ved sommerhuset, men hun kan ikke gå langt, men den skal nok komme på tur flere gange om dagen.

Jeg tænkte på en White Westi, men kender faktisk ikke racen, særligt godt...

Kom med forslag til en rigtig mormor hund!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mormor vil have hund....
  • #1   6. aug 2007 Cavelir king chales spaniel . smiley

  • #2   6. aug 2007 jeg ville kikke på internaterne og finde en ''gammel'' hund

  • #5   6. aug 2007 Er det bare mig der ikke forstår definitionen " ikke være for lille" ?

    Synes da både westie og ckcs er små hunde... Især i sammenligning med en rotte


  • #6   6. aug 2007 alex-hehe

  • #7   6. aug 2007 alså jeg har en .. ckcs
    og han er ikke lille ..
    han er stor! ,, man kan jo bare ligesom os, bevidst vælge en stor en ..
    Zimba var den størte i kúldet .. smiley
    Men nogle jo de ville jeg betegne som små, men andre nej ..


  • #8   6. aug 2007 Mie : Hvor stor er din hund... sådan i cm og kg. ?

    For mig er alt under 18 kg. små hunde....
    Og mormor er jo virkelig vant til store hunde..

    Ikke at der er noget i vejen med en ckcs.. de er da vildt dejlige... bare små.... tror jeg ?


  • #9   6. aug 2007 Hvad med en whippet måske ? De er skisme dejlige, og kræver ikke mange lange gåture.. Bare de kan få lov at løbe frit ind imellem... Og de er vildt nemme .. Mine forældre har lige fået en.

  • #10   6. aug 2007 ej , zimba han er vel en 45 cm høj, og han vejer 12 kg ..
    ham valgte vi bevidst stor...

    men mormor, kan jo heller ikke gå SÅ langt smiley

    heeh, jaa kan også se du har nogle store hunde *smiler*


  • #11   6. aug 2007 Fransk Bulldog eller Mops....
    Nok mest Mops, de er vist ikke lige så stædige smiley

    Tror ikke at hun skal satse på en 'stor' hund igen... Min kærestes bedsteforældre er 1000 år gamle med rygerlunger og det hele, men de skulle da ha' en Cocker Spaniel da de havde haft sådan en før :-S..... Utroligt nok har hunden ikke splittet det hele ad endnu...

    Så selvom at hun måske er aktiv nu er hun stadig 75, ikke ondt ment, der er bare så mange ældre der må opgive deres unge hunde pga det er for stor en mundfuld......


  • #12   6. aug 2007 Hvis din mormor i det hele taget skal have en hund, så vil jeg så absolut anbefale en voksen hund. ellers bør i have en klar aftale on hvem der evt. skal overtage hvalpen i tilfælde af at noget skulle ske med din mormor. Hun er jo ikke helt ung længere. I øvrigt er det mit gæt at omplacering af en 7-8 år gammel hund er ret svært, i tilfælde af at mormor skal have mange km. tilbage på tælleren.

  • #13   8. aug 2007 hej... jeg har en rigtig gog mormor hund, en shih tzu. 7år. kik i markedet. han er kort klippet, da jeg finder det mest praktisk, en rigtig god hund..

Kommentér på:
Min mormor vil have hund....

Annonce