Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpebideri
  • #1   4. aug 2007 indtil i lærer den ikke må. nogle stopper af sig selv når tænderne ikke genere mere, men det kan blive en dårlig vane

• #2   4. aug 2007 ok.. min hvalp på 12 uger bider stadig lidt i mine arme og hænder... men han har også reb og div andre ting at bide i..

• #3   4. aug 2007 Bastian er snart 11 måneder og gør det også stadig i leg.. han gjorde det en del som hvalp, og skulle lige ha et nej eller to med på vejen til sidst..

• #4   4. aug 2007
    Ignorer ham og stop evt legen med ham når han bider dig. Bare lav noget andet der ikke indvolvere ham. Så lære han hurtigt at det ikke kan betale sig at bide i dig i hvert fald *ss* Skæld ikke ud, det er naturlig hvalpeadfærd. :o)

• #5   4. aug 2007 jeg ville følge sascha´s råd...

• #6   5. aug 2007 vores fatter ik et nej eller pinning eller det med a ignorer og legetøjet er ikk noed hun gider så det ik alle der bare stopper

• #7   5. aug 2007 Vores har lært fra starten af, at man ikke sætter tænderne i os eller børnene.
    Jeg GIDER ikke ha det!!!

Vi har taget dem forsigtigt rundt om snuden samtidig med et vredt NEJ. Og det har ikke taget lang tid at lære dem, at man godt kan lege UDEN at bruge tænderne!

Og der er ikke nogen af vores hunde der er underkuede, nervøse eller angst fordi der er blevet taget ved dem.
    Tværtimod har de fra dag 1 vidst hvor grænsen går med bideriet!!!
    Og det er da skønt at Mille på 5 mdr kan rende og tumle i haven sammen med vores børn på 2 og 5 uden de får rivemærker på armene.

• #8   5. aug 2007 Jeg har altså også været hård overfor Laura når hun er hoppet på vores 9 mdr gamle søn....
    DET er ikke acceptabelt og så har jeg været ligeglad med om det har været forkert at skride ind på den måde... Men vil ikke ha' at min søn risikerer at tage skade eller blive vildt bange for hende ( som han meget hurtigt blev de første par dage )
    Tog fat i hende som hundemødrene gør det og sagde hårdt NEJ.. Ikke mere, og så ignoerede hende bagefter.. Hun kom hen og prøvede at ynde sig ind og efter ca ½ minut kælede jeg med hende igen ..

Det er meget fint nu, Laura har lært at hun ikke må lege hårdt med Malik og hun ved hvad 'nej' betyder, så det er let at styre....

Og eftersom at hun ved hvad nej betyder så kan vi også bare sige nej, når hun bider i os og så holder hun op..
    Ved godt at det er en del af hendes udvikling, men hun har så mange andre ting hun kan bide i, incl alle hendes hundelegekammerater på vores gåture...

Kommentér på:
hvalpebideri

Annonce