{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Flytning og alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Jeg har simpelthen lige brug for lidt ro på og håber I herinde kan medvirke til det.

Sagen er at Django og jeg er flyttet til det mest fantastiske rækkehus med de skønneste omgivelser. Her er virkelig lækkert.
Django har aldrig været ked af at være alene hjemme men idag da jeg skulle ned i byen hurtigt, optog jeg ham, og kunne høre at han pev imens jeg var væk. Det skar helt ind i hjertet smiley
Jeg ved godt at ugen har været meget stressede for os begge to og at han har brug for tid, til at lande i det nye her.
Jeg har informeret vores nye naboer og de virker til at være rigtig large omkring vores situation.
Her er self både nye lyde og lugte. Men jeg håber VIRKELIG at han falder til.

Jeg havde blot brug for at komme ud med det.

Vh en hysterisk Hundemor

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytning og alene hjemme
  • #1   6. dec 2020 Da jeg flyttede selv med Tucker, skulle han også på ny lære at være alene hjemme - det var dog ikke en lige så lang proces som første gang han skulle lære det smiley

• #2   6. dec 2020 Atlas skulle også lige bruge lidt tid til at falde til ro, da vi flyttede, selvom han heller ikke havde haft problemer med at være alene før. Jeg synes dog, at det gik rigtig hurtigt, at han vænnede sig til det igen.

Vi flytter til nu lejlighed om lidt, og den her gang har jeg arrangeret at min søster kommer og bor ved os et par dage, så han kan tilvænnes til det, selvom jeg skal på arbejde.

Kommentér på:
Flytning og alene hjemme

Annonce