{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Alene hjemme problemer - flytning {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg flyttede for halvanden uge i ny lejlighed og det synes min hun mille åbenbart ikke om. Hun har før hen haft svært ved at være alene og nu har hun det åbenbart igen. Hun har kun været her alene i ti minutter og hun gøede uafbrudt. Det skal siges at det var efter fire dage i den nye lejlighed hvor ikke alting var på plads så hun kan måske have være stresset af situationen. Ved det ikke.

Vi startede så alene hjemme træning i lørdags og har hver dag siden gået ud og ind af døren.. både mig alene, min kæreste alene og sammen. låst døren og gået ind igen. Det tager hun rigtig fint hvilket hun aldrig har gjort før. Ikke engang i den gamle lejlighed. I den gamle lejlighed når hun var alene fik hun godbidder og en skål med lidt leverpostej i. Det har vi ikk brugt her oppe endnu da vi jo kun lige er ude i 1 sek og så inde igen.

1) Hvornår mener i at jeg skal begynde at give hende leverpostej og godbidder igen? Altså hvor længe skal vi være væk før hun skal ha det...

I den gamle lejlighed var hun kun i køkken og gang og hun sov altid i gangen i sin kurv lige ved døren.

Vores nye lejlighed er dog indrettet noget anderledes end den forrige i og med at man faktisk kun kan lukke døre til toilet og soveværelse. Den er indrettet således: Du træder ind i en ok stor gang hvorfra der er direkte adgang til et 55 kvm stort rum med stue, køkken og spisestue. herfra kan du så gå til terrasse, soveværelse og toilet.

2) hvor vil det være bedst at placere hende ?? Er det bedst hun får hele det store rum samt gangen??? Eller skal hun lukkes i soveværelse?? Skal hun kun være i gangen så hun har frit udsyn til lige når vi går eller hvordan tror i er det bedste?? Jeg er meget i tvivl for under vores træning er hun jo i det store rum...

Håber nogen har tid til at læse min lange forklaring og hjælpe mig med svar...:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme problemer - flytning
  • #1   6. apr 2010 I kunne prøve at lukke hende ind i et mindre rum det gør jeg med min og det fungere godt ved mig jeg lukker ham ind i et mindre rum og smider mad på gulvet han går og leder efter derefter ligger han sig til at sove...
    Bare en tanke og et råd du måske kan bruge...
    Held og lykke (:

• #2   6. apr 2010 Tak for det. Har også overvejet om hun skal have soveværelset, men ved ikke om det vil være godt at hun ikke har mulighed for at gå hen til selve hoveddøren smiley

• #3   6. apr 2010 hunde kender ikke forskel på værelsesdøre eller hoveddøre... så hvis det passer hende bedst med et mindre værelse, så er soveværelset fint...

• #4   6. apr 2010 Okay jeg vil bare være bange for at hun ville synes det er underligt når vi efterlader hende i soveværelset at hun så kan høre os hele vejen igennem lejligheden før vi lukker yderdøren....

Kommentér på:
Alene hjemme problemer - flytning

Annonce